Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Ξεκινάμε δίαιτα! Ανάρτηση πρώτη....

Σας την είχα υποσχεθεί αυτή την ανάρτηση και να ορίστε! Λοιπόν...σε αυτή την ανάρτηση δεν θα μάθετε τίποτε καινούριο...είμαι σίγουρη πως όλοι έχετε από ένα master σε κάθε λογιών δίαιτες, ειδικές διατροφές, πιο ειδικές δίαιτες και διατροφές κλπ κλπ κλπ!



...Λοιπόν! Αρχίζουμε...Δεν είμαι από τα κορίτσια που τρώνε λίγο...Ξέρεις, από αυτές τις γυναίκες που τρώνε λίγο, δοκιμάζουν με μέτρο, έχουν τον έλεγχο και τα γνωστά. Όχι! Για κακή μου τύχη δεν είμαι από αυτές αλλά ούτε κι από τις άλλες. που ενώ τρώνε πολύ δεν βάζουν κιλά, που είναι ψηλές και λυγερές, που κατεβάζουν ότι θέλουν ότι ώρα θέλουν και το μεταβολίζουν...
Όχι! Ούτε από αυτές είμαι! Και δυστυχώς δεν είμαι και από τις άλλες που χορταίνουν γρήγορα, που έχουν μικρό στομάχι κι είναι λιτοδίαιτες, που δεν τους αρέσουν τα γλυκά, ή έχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις στα φαγητά και στις γεύσεις και γενικά το φαγητό δεν είναι ένα από τα πάθη τους...όχι ούτε από αυτές είμαι η δύστυχη! 

Εγώ είμαι από εκείνα τα κορίτσια που τρώνε με το μάτι και το μάτι παθιάζεται εύκολα. Το μάτι μεταφέρει τη χαρά στον εγκέφαλο και ο εγκέφαλος μεταφέρει κάθε πληροφορία και την μεταφράζει όπως θέλει! Συνήθως τη μεταφράζει σε ευτυχία...γαλήνη, ηρεμία...γέμισμα συναισθηματικό σε όλες τους τις διαστάσεις. Όλες μου τις χαρές και τις λύπες τις περνώ από το στομάχι και βέβαια όλες μου οι δυνατές σχέσεις οποιασδήποτε μορφής ξεδιπλώνονται πάνω σε ένα ωραίο τραπέζι με γεύσεις έτοιμες για απογείωση!
Ναι είμαι για κακή μου τύχη από αυτά το κορίτσια που τους αρέσουν οι γεύσεις, που παθιάζονται με ένα καλό φαγητό και βρίσκουν χαρά σε ένα πιάτο μακαρονάδα, ή σε ένα κουβά παγωτού με ανακατωμένες γεύσεις, που δεν χορταίνουν με μικρές ποσότητες που θέλουν μεγάλο και γεμάτο πιάτο για να νιώσουν ευτυχία και που βέβαια όλα αυτά τα κάνω με προσωπικό ρίσκο γιατί  δεν έχω ούτε το ύψος ούτε τον μεταβολισμό...οπότε την πάτησα!

Όλη μου τη ζωή παλεύω με τα γνωστά τρία τέσσερα, ενίοτε και πολύ παραπάνω κιλά κι όλη μου την ζωή παλεύω να μην χάνω τον έλεγχο. Θυμάμαι δύσκολες περιόδους με αυστηρές σκληρές δίαιτες, με αρρωστημένες απαιτήσεις από τον εαυτό μου, με θλίψη και με θυμό! 

Τα τελευταία χρόνια μέσω της δουλειάς μου και της ενασχόλησης μου με τις εξαρτήσεις, έχω κατανοήσει πολλά κι έχω αντιληφθεί πολλά, που αφορούν τη σχέση μου με τις γεύσεις και την ποσότητα της τροφής που καταναλώνω. Έτσι για αρκετά αρκετά χρόνια ζούσα με μεγάλη σταθερότητα στην αυξομείωση του βάρους μου.
Όμως μια αλλαγή στην καθημερινότητα μου τρία χρόνια πριν και η αποσταθεροποίηση μου από τις συνήθειες μου, με έβγαλε τελείως από το διατροφικό πλαίσιο στο οποίο κινούμουν τα τελευταία χρόνια....Δηλαδή, ταπεράκια με το κάθε τι που θα έτρωγα μέσα στην ημέρα.Έμεινα σπίτι...και δια της μεθόδου του βρασμού του βατράχου...λίγο λίγο δηλαδή...ξύπνησα μια μέρα τροφαντή κυριούλα...κοινώς βρασμένη!

Το ξέρεις πως βάζει κιλά.Το βλέπεις στον καθρέφτη σου, το διαπιστώνεις, στα ρούχα σου, στα εσώρουχα σου, σε όλα...μα  χαλαρώνεις, το μυαλό αρνείται και απλά...πρέπει να κάνει  τον κύκλο του για να μπεις στη διαδικασία της αλλαγής...γιατί όχι!Η συνηδητοποίηση δεν φέρνει την αλλαγή...Δυστυχώς μόνο αυτή δεν αρκεί. Η αλλαγή φέρνει την αλλαγή κι αν θέλεις να αλλάξεις απλά...αρχίζεις να το κάνεις, χωρίς πολλά πολλά και ηρωικά.

Λοιπόν οι συμβουλές είναι προσωπικές. Οι συνειδητοποιήσεις το ίδιο. Δεν είμαι διατροφολόγος, διαιτολόγος, ειδικός σε θέματα πρόσληψης τροφής και τα γνωστά. Είμαι μια γυναίκα που έχει δοκιμάσει τον εαυτό της σε διάφορα διατροφικά βατερλώ κι έχει χάσει...κι έχει νικήσει και δεν σταματά να προσπαθεί! 
Συμπληρωματικά να καταθέσω πως σε περίοδο της ζωής μου μετά τη δεύτερη εγκυμοσύνη μου που δυσκολευόμουν ιδιαίτερα να χάσω τα παραπανίσια κιλά, ζήτησα βοήθεια ειδικού...Δεν τα μπορούμε όλα μόνοι μας! Οπότε αν υπάρχει κάτι περισσότερο που θα χρειαστεί κανείς και ιδιαίτερα αν εμπλέκονται και θέματα υγείας..παρακαλώ μην αμελείτε το σώμα σας.Φροντίστε τον εαυτό σας!

Πέρσι τέτοιον καιρό αποφάσισα να αναλάβω δράση. Ανέβηκα στη ζυγαριά μετά από μήνες. Καταστροφή! Είχα πάρει πάνω από δέκα κιλά μέσα σε δυο χρονάκια...
Όταν ο στόχος μου ήταν η σταθερότητα των κιλών μου έκανα διατροφή, τώρα είχα ξεφύγει τελείως κι έπρεπε να πάρω δραστικά μέτρα οπότε θα άρχιζα δίαιτα! Είχα χρόνια να την πω αυτή τη λέξη...κι ήταν τρομακτική!Ω! ναι!!!Έπρεπε να ζήσω την αληθινή στέρηση...δεν μου είχα αφήσει καμιά επιλογή!Τι χαζή που είχα σταθεί, τι κορόιδο είχα πιαστεί!
Τέλος πάντων μάζεψα όλο το κουράγιο μου και πήρα την απόφαση...κι άρχισε μια μακρινή προσπάθεια. Μαγική όπως πάντα, γιατί είναι μαγικό το πως αλλάζει το σώμα κι ο τρόπος που βλέπουμε τον εαυτό μας μέσα του. 

Λοιπόν μοιράζομαι κάποιους κανόνες που έχω εγώ και μου κάνουν καλό και με κατευθύνουν πάντα.

Κανόνας πρώτος. Δεν μπαίνω σε δίαιτα πανηγυρικά. Γιούργια και μεγάλες αλλαγές δεν χρειάζονται γιατί εξαντλούν τα συναισθηματικά αποθέματα. Οι μεγάλες αποφάσεις είναι παγίδα.

Κανόνας δεύτερος. Οι μεγάλοι στόχοι είναι παγίδα .Ο στόχος είναι το επόμενο γραμμάριο κι όχι τα δέκα κιλά! Το κάθε γραμμάριο που χάνεται είναι η νίκη. Η πελώρια  προσωπική μου νίκη οπότε γιούπι για το κάθε χαμένο γραμμάριο κι όχι μόνο για τα δέκα κιλά!!!!

Κανόνας τρίτος.  Η βιασύνη είναι εχθρός.Δεν θέλω να χάσω γρήγορα τα κιλά...θέλω να χάσω τα κιλά...οπότε αν ο γάμος είναι σε δύο εβδομάδες...όχι δεν θα προλάβεις να χάσεις 5 κιλά και δεν θα χωρέσεις στο μικρό σου φόρεμα.Απλά δεν γίνεται!

Κανόνας τέταρτος. Σεβασμός στο σώμα μου. Δεν το ταλαιπωρώ, δεν το βασανίζω, δεν το γεμίζω σκουπίδια, δεν το εξαντλώ, δεν το τιμωρώ...Τιμωρώντας το σώμα μου...υποσκάπτω το μέλλον μου βάλλοντας την υγεία μου. Θέλω να είμαι υγιής, αγαπώ τη ζωή, τα παιδιά μου, το σύντροφο και τους φίλους μου. Δεν θέλω να είμαι αυτοκαταστροφική γεμίζοντας το σώμα μου τοξίνες.

Κανόνας πέμπτος. Το να αρχίσεις δίαιτα ενώ δεν είσαι έτοιμος συναισθηματικά είναι σίγουρη αποτυχία. Είναι σαν να τραβάς το χαλί στην προσπάθεια σου.  Σαν να σαμποτάρεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Θυμήσου...η κάθε αποτυχία βιώνεται με ακόμη μεγαλύτερη απογοήτευση κι ακόμη μεγαλύτερη κατρακύλα! Οπότε προετοιμάσου...θα πήγαινες ποτέ σε μια μάχη με ψυχολογία ηττημένου;

Κανόνας έκτος.  Στόχος η σταθερότητα και η σταθερότητα θέλει χρόνο...πάρε το χρόνο σου σε όλα. Μην περιμένεις όμως να τακτοποιηθεί η ζωή...αυτή η άτιμη γεννήθηκε αδύνατη και  πάντα θα σου βάζει εμπόδια για να τρως και μετά να σε κοροϊδεύει! Άτιμη ζωή! Δεν θα είσαι ποτέ έτοιμος αν δεν αποφασίσεις πως απλά έφτασε η ώρα! Ιδανικές συνθήκες δεν υπάρχουν.Τώρα είναι η ώρα!

Κανόνας έβδομος.  Δεν γίνεται να μπεις σε δίαιτα και να μην αλλάξεις συνήθειες στις κοινωνικές σου δραστηριότητες.Οπότε σίγουρα για ένα διάστημα θα πρέπει να περιορίσεις εξόδους, τραπεζώματα, φιλικές μαζώξεις, ποτά με φίλους, μπυροβραδιές και κρασοκατανύξεις, σινεμά με κουβάδες ποπ κορν...ερωτικά ραντεβού με γευστικές απολαύσεις και τα γνωστά...Το να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου πως είσαι δυνατός και θα τα καταφέρεις και δεν γίνεται να αλλάξει η ζωή σου όλη, για το φαΐ....είναι άδικο. Ο εαυτό σου χρειάζεται χρόνο και απόσταση από το αντικείμενο του πόθου...Μην τον δοκιμάζεις. Μην τον εξουθενώνεις. Μην τον τεντώνεις αργά ή γρήγορα θα σπάσει και μετά θα φταις εσύ!

Κανόνας όγδοος.  Μην βγάζει τίποτε από την ζωή σου χωρίς να το αντικαταστήσεις με κάτι άλλο. Βγάζεις ποσότητα; πρόσθεσε σε γεύση, χρώμα και πλουραλισμό στο πιάτο σου. Βγάζεις γεύσεις που αγαπάς (λιπαρά, γλυκά, αλκοόλ) αντικατέστησε με άλλου είδους  ικανοποίηση...γυμναστική, ποδήλατο, sex...ξέρω κι εγώ; Σίγουρα υπάρχει εκεί έξω κάτι που να σε ενθουσιάζει...θυμήσου!

Κανόνας ένατος.  Βγες από το σπίτι! Όσο είσαι κλεισμένος εκεί σκέφτεσαι και σκέφτεσαι και σκέφτεσαι και σκέφτεσαι...Η πολλή σκέψη μπερδεύει. Άλλαξε το πρόγραμμα σου και προσπάθησε να βγαίνεις από το σπίτι περισσότερο. Το περιβάλλον του σπιτιού είναι στερητικό από ερεθίσματα και το μόνο ενδιαφέρον μέρος είναι εκεί που γίνονται τα πάρτυ των αισθήσεων...αν τα τελευταία χρόνια τα πάρτυ γίνονται αποκλειστικά στην κουζίνα...έχεις κάνει λάθος σύνδεση. Βγες από την κουζίνα!

Κανόνας δέκατος. Επίγνωση!!!!Βρες τι νιώθεις. Κάθε φορά που καταλήγεις στην κουζίνα είναι από πείνα;...Δεν νομίζω! Αγόρασε ένα τετράδιο, το τετράδιο της προσπάθειας σου και  χώρισε το σε κεφάλαια και γράψε εκεί τα πάντα. 
Ένα κεφάλαιο η καθημερινή καταγραφή τροφών για να τρως με επίγνωση. Δεύτερο κεφάλαιο κάθε μέρα βρίσκεις ένα απόφθεγμα που να σου ταιριάζει και το καταγράφεις γιατί με αυτό θα βγάλεις τις δύσκολες ώρες που θέλεις να φας τα λυσιακά σου. Τρίτο κεφάλαιο το πιο σημαντικό! Το κεφάλαιο των συναισθημάτων.
Όταν θέλεις να φας και σε πιάνει τρέλα θα γράφεις στο τετράδιο την ώρα (δεν είναι τυχαία η ώρα. Συνήθως υπάρχουν στον κάθε άνθρωπο συγκεκριμένες ώρες όπου νιώθει ευάλωτος).
Αντί να κατασπαράξεις ότι βρεις μπροστά σου ψάξε να βρεις τι νιώθεις. Τα δικά μου συνήθη συναισθήματα που με οδηγούν σε αδιέξοδο γευστικό είναι πολλά.   Η τροφή είναι συνδεδεμένη με το συναίσθημα, οπότε τρώω όταν νιώθω θυμό, λύπη, απόγνωση, βαρεμάρα. Κατέγραψε ακριβώς τι νιώθεις και γιατί κι αμέσως κανε κάτι άλλο, πιες νερό διάβασε το απόφθεγμα που θα σε εμψυχώσει, επικοινώνησε με κάποιον που θα σε εμψυχώσει, βγες από το σπίτι....κάνε γιόγκα, κάνε ότι νομίζεις μόνο μην φας!

Κανόνας ενδέκατος.  Η πείνα πονάει...Μην την υποτιμάς! Πονάει το μυαλό, το σώμα, το συναίσθημα, νιώθεις έλλειψη κι η έλλειψη προκαλεί θλίψη...Η θλίψη θα  μεταμορφωθεί σε ενοχική θλίψη μόλις φας ανοησίες οπότε...να είσαι προετοιμασμένος πάντα! Άρα!Δεν βγαίνω από το σπίτι με άδεια χέρια. Κουβαλάμε πάντα ανάλατους ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη. Φρέσκα φρούτα, μικρά υγιεινά σαντουιτσάκια.. Δεν αφήνομαι να πεινάσω.
Δεν αφήνω την πείνα να με εξαντλήσει γιατί ναι! Είναι πιο δυνατή από εμένα και ναι...πονάει!

Κανόνας δωδέκατος. Ναι! Θα πεινάσεις.  Αλλά αν έχεις σύστημα, αν βάζεις μακριούς στόχους, αν δεν σε σαμποτάρεις και αν ακούς τις ανάγκες του σώματος σου μπορείς να τα καταφέρεις!
Μην περιμένεις όμως να μην ταλαιπωρηθείς...

Κανόνας δέκατος τρίτος. Αγαπώ και τιμώ αυτό που τρώω. Δεν θα φάω ποτέ κάτι που μισώ γευστικά παρόλο που το γράφει στη δίαιτα. Η τροφή πρέπει να με καλύπτει και συναισθηματικά.Οπότε δίνω αξία στις γεύσεις και στο χρόνο που θα αφιερώσω στην κατανάλωση τους. Θα φτιάξω όμορφο το πιάτο μου, δεν θα φάω όρθια και στα γρήγορα, θα απολαύσω κάθε μικρό γεύμα σαν να ήταν πλούσιο και λατρεμένο.

Κανόνας δέκατος τέταρτος. Η σταθερότητα θα φέρει το αποτέλεσμα...Για θαύματα στον Άγιο Πέτρο!

Κανόνας δέκατος πέμπτος. Υπάρχουν καλές και κακές μέρες. Σκέψεις όπως "χάλασα τη δίαιτα" είναι άχρηστες  γιατί το μυαλό το μεταφράζει σαν βουτιά και η αλήθεια είναι πως χρησιμοποιούμε την χαλασμένη δίαιτα για να διαλύσουμε το σύμπαν...(έλα μωρέ, αφού τη χάλασα που τη χάλασα, ας φάω ένα περιποιημένο πιτόγυρο...μόνο για σήμερα). Αν κάνεις μια παρασπονδία, αν έχεις μια έξοδο και φας παραπάνω, αν δεν είσαι καλά και χρειάζεσαι γλυκό...φάτο το άτιμο! Δεν χρειάζεται όμως η κατρακύλα. Συνέχισε με το υπόλοιπό πρόγραμμα της ημέρας! Μην ψάχνεις δικαιολογία να ξεφύγεις...άλλωστε δεν σε έχουνε δεμένο  είσαι ελεύθερος να φας όποτε θέλεις. Απλά επιλέγεις να μην το κάνεις! Κι αυτή είναι μια "ένταξή" επιλογή...μπράβο σου για αυτή σου την επιλογή!

Ο Κανόνας των Κανόνων! Δεν πρόκειται για θυσία, ούτε για βασανιστήριο.Πρόκειται για δώρο που κάνω στον εαυτό μου!
Αυτά!!!Έχοντας πάντα όλα τα παραπάνω στο νου μέσα σε δέκα μήνες έχασα 12 κιλά. Δώδεκα κιλά λίπους...Πείνασα και πείνασα, μα δεν ταλαιπωρήθηκα, δεν εξαντλήθηκα. Η σταθερότητα έφερε αποτέλεσμα και η σταθερότητα το διατήρησε. Βοηθά πολύ και το ότι γυμνάζομαι τρέχοντας μα αυτή είναι μιαν άλλη ανάρτηση...
Τώρα τα Χριστούγεννα ναι, έφαγα. Κάτι σιροπιαστά, κάτι τσουρέκια και κάτι μακαρονάδες...ναι! Τα τσάκισα...μα πάντα με επίγνωση κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να είμαι ήδη πάλι στα κιλά μου. Ο στόχος μου πια δεν είναι να είμαι κομψή το καλοκαίρι...ο στόχος μου είναι να είμαι κομψή!

Λοιπόν προετοιμαστείτε αγαπημένοι.Θέλουμε ψυχολογία που να φυσάει...Μπείτε στη δράση. Στην επόμενη ανάρτηση θα καταγράψω διατροφικές συνήθειες, γεύματα και καθημερινό πρόγραμμα.
Γουστάρουμε την αλλαγή και την προκαλούμε...και στα πολύ, πολύ, πολύ δύσκολα...μια σκέψη με κρατάει και τη  μοιράζομαι μαζί σας!


Δεν είναι το σώμα που έχει την ανάγκη, είναι το μυαλό και δεν θα το αφήσω να παίξει μαζί μου...στα δύσκολα φτιάξτε  ένα "πλάνο μάχης" για να είσαι προετοιμασμένος.Φτιάξε μικρές υποστηρικτικές ομαδούλες με φίλες που είστε μαζί στην ίδια προσπάθεια και αλληλοτηλεφωνηθείτε για βοήθεια. Πιάνει πάντα!

Οπότε ξεκινάμε αγαπημένοι. Θέλουμε να είμαστε υγιής και να νιώθουμε όμορφοι και δυνατοί.Το σώμα είναι εργαλείο...Το γυαλίζουμε, το λαδώνουμε, το φροντίζουμε, για να μας χαρίσει πολλά πολλά ακόμη δημιουργικά και ξέγνοιαστα χρόνια.

Καμιά δικαιολογία δεν είναι αρκετή. Σύνθημα...θέλω το σώμα μου πίσω!

Ενθουσιώδη Καλημέρα...καιρός για αλλαγές αστέρια!
                                                                                      Κατερίνα


19 σχόλια:

Momma's daily life είπε...

Καλημέρα!
τυγχάνει το αυτοάνοσο που έχω να μου μειώνει τα κιλά, είμαι αυτό που πολλές λένε ''τυχερή'' αλλά εγώ ξέρω τι αγώνα δίνω για να κρατήσω κιλό πάνω μου. Με μεγάλη προσπάθεια και πολύ καλή ρύθμιση του θυρεοειδή μου με χάπια εχω καταφέρει να σταθεροποιηθώ στα 60 κιλά. Καποιες που το ακουνε αυτό παρακαλάνε να είχαν το ίδιο. Όμως μη γελιόμαστε, μια ασθένεια είναι πάντα ασθένεια, είτε σου βαζει είτε σου αφαιρεί κιλά. Η ουσία είναι να είμαστε υγιής, σωματικά και ψυχικά. Θα σου ευχηθώ καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου αν και την θεωρω δεδομένη, και θα σου πω ότι πρώτη φορά βλέπω άνθρωπο να έχει αναλύσει στο μυαλό του το θέμα τόσο πολύ!
υ.γ. πάντως από όσες φωτογραφίες σε έχω δει είσαι κομψότατη!

Χρυσαυγή είπε...

Ειναι απιστευτο Κατερινα που ενω ειμαι στην αρχη μιας τετοιας προσπαθειας πεφτω πανω σε αυτη σου την αναρτηση!!!
Χιλια μπραβο για την υπομονη, την επιμονη και το κουραγιο που εδειξες!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

κι εγω σε φαση διαιτας Κατερινα μου!! Συμφωνω με τις συμβουλες σου!! Και μπράβο σου για την επιτυχημενη προσπαθεια!!πολλα φιλια

Κούλλα είπε...

Αστέρι είσαι εσύ Κατερινιώ που τα κατάφερες και που εμψυχώνεις και εμάς. Μπράβο!!

Annie είπε...

Σ' ευχαριστώ...

Ανώνυμος είπε...

Σ´ευχαριστώ, γλυκεια μου!
Πολυ πολυ!
Ν.

Ανώνυμος είπε...

Κατερινα μου στα ιδια συμπερασματα κατεληξα και γω μετα απο μακροχρονια ..μαχη με τα 3-4 κιλα που εγιναν 5-6.Μιλας εκ μερους των περισσοτερων γυναικων που ταλαιπωρουμε το σωμα μας με το να μην ακουμε την ψυχη μας.Καλη συνεχεια.Χριατιανα

KatrinArt είπε...

Κατερίνα, τι ωραία μας τα λες κάθε φορά και μας εμψυχώνεις . Κι εγώ κάπου εκεί στα 10 είμαι, παραπάνω. Ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω γιατί χάλασα την διατροφή μου. Αλλά όχι θα συνεχίσω!!!! Θα σκέφτομαι κάθε φορά όλα αυτά και ναι, θα τα διάβαζω ξανά και ξανά όλους αυτούς τους κανόνες που μας επισήμανες. Γιατί νομίζω πως μία φορά δεν αρκετή για να τους εμπεδώσω.Σ ευχαριστούμε ρε Κατερινάκι!

Litsa είπε...

Άντε να δω πότε θα πάρω μπρος... Σαν να λέμε: πότε φτάνει η ψαροπούλα απ' το γιαλό;
Κατάλαβες ε; Είμαι σίγουρη.
Λοιπόν, εδώ θα είμαστε να τα λέμε για το αν υπάρχει εξέλιξη.
Σας φιλώ οικογενειακώς!

marina είπε...

Ο καλυτερος ειναι ο κανόνας των κανόνων. Το κανεις σαν δώρο στον εαυτό σου. Ολα είναι στο μυαλό μας Κατερινα μου.Ολοι ξερουμε τι πρεπει να κάνουμε για να αδυνατισουμε αλλά δεν ξέρω τι μπλοκάρει και δε γίνεται. Ισως πολλους για το χάσιμο βάρους τελικά τους βοηθήσει ψυχολογος και οχι διαιτολογος.Και αν δεν υπαρχει αυτή η δυνατότητα τοτε πιστεύω οτι βοηθάει οπως ειπες κι εσύ το γραψιμο

litsa t. είπε...

κατερινα μου και εγω σαν εσενα ειμαι.λατρευω το φαγητο το μαγειρεμα και γενικα τη κουζινα και τις δημιουργια.με αυτα ομως εφτασα 100 κιλα.ναι καλα διαβασες.αυτα πριν 3μιση χρονια.αλαξα τροπο ζωης διατροφης και εχασα 25 κιλα.και ακομη προσπαθω.θελει πολυ δουλεια αλλα διατηρω τα κιλα που εχασα και προσπαθω για αλλα 5.καλη επιτυχια σου ευχομαι.και μην ξεχνας προσπαθεια.

Βενετία είπε...

Μμμμ... Θα ξεκινήσω, οκ! Ξέρω, ξέρω ότι δεν θα αργήσει κι εκείνη η ανάρτηση με την γυμναστική - με το τρέξιμο ! Ξέρω, ξέρω ότι έχεις ξεκινήσει με το μαλακό... ''να μου τη λες'' ! Για αυτό και σε αγαπώ!

to e-periodiko mas είπε...

Καλή δύναμη!!! Θα είμαστε εδώ να σε στηρίζουμε, να σε παροτρύνουμε και να σου κρατάμε συντροφιά. Πολλά πολλά φιλιά!
Μαρίνα - Όλγα

Yianna Panou είπε...

Υπέροχο! Το κείμενο σου με βρήκε στην πιο κατάλληλη εποχή.. Κλείνω 2 βδομάδες δίαιτας.. Μου έδωσες και πάλι δύναμη! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα! Φιλιά πολλά!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Κι εγώ όλο βάζω-βγάζω :-) Είμαι στην ίδια κατηγορία με σένα. Άντε να ξανα-ξεκινήσουμε, πάω να αλλάξω και μπαταρίες στη ζυγαριά μου γιατί την έχω σύμμαχο (όχι εχθρό), να βλέπω εκατοντάδες γραμμάρια να κατεβαίνουν :-)

4 seasons είπε...

Παρότι διαιτολόγος, μήπως να εκτυπώσω τους κανόνες σου και να αρχίζω να τους μοιράζω στους πελάτες μου; Το τι έχω ακούσει δεν λέγεται!!! Καλή αρχή Κατερίνα μου και σεβασμό πάντα στο σώμα αλλά και στην ψυχή. Φιλιά!

To love life for what it is είπε...

Πονεμένο θέμα αυτή η δίαιτα (και η διατήρηση του αποτελέσματος, βέβαια)... Κι επειδή ακριβώς είναι ζήτημα νοοτροπίας και διάθεσης/συναισθηματικής ετοιμότητας (όπως την ονόμασες), σε ό,τι motivational, inspirational, ενθαρρυντικό και να εκτεθούμε, αν δεν έχει φτάσει η "σωστή" στιγμή για εμάς, μόνο παροδική επίδραση θα έχει.

Αφροδίτη είπε...

Τρώω, για να καλύπτω τα κενά μου, να μπουκώνω τις αδυναμίες μου και να μη φωνασκούν, τρώω, για να γεμίζω με όσα μου λείπουν και τ' αναζητώ. Όταν νιώσω πλήρης, θα σταματήσω. Πότε όμως? Σ' ευχαριστώ για το κείμενό σου αυτό, Κατερίνα, σ' ευχαριστώ πολύ.

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Αχ Κατερινάκι μου έχεις φυσικά δίκιο σε όλα όσα γράφεις. Και εγώ τέτοιο κορίτσι είμαι. Θέλω να τα γεύομαι όλα. Αγαπώ το φαγητό. Το μάτι μου πεινάει μολις βλέπει λαχταριστά εδέσματα.
Παρόλα αυτά, με κάποιους από τους κανόνες που αναφέρεις και χωρίς ποτέ να κανω δίαιτα, καταφέρνω να ισσοροπώ κοντά στα κιλά μου. Φυσικά δεν είμαι όπως πριν γινω μαμα, αλλα εμαθα να αγαπώ το σώμα μου και αυτό ειναι σημαντικό. Θέλω να χάσω 3-4 κιλά αλλά δεν αγχώνομαι. Σιγά σιγά, θα φύγουν. Όμως φυσικά και έχει σημασία να προσέχουμε την υγεία μας και τα κιλά μας γιατί έτσι θα είμαστε όμορφες και μέσα εκτός από έξω:))
Ανάρτηση κειμήλιο λέμε!!!!