Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Κάστανα, έρρικες και κλαδιά για φθινοπωρινές συνθέσεις.

Τις προάλλες ψάχνοντας στα συρτάρια μου βρήκα κρυμμένο αυτό τον μικρούλη! Δώρο της αδερφής μου από μια  εκδρομή της, με το σχολείο. Ήμασταν τότε κι οι δυο παιδιά και τον έχω 27 χρόνια...κι ακόμη μοιάζει ολοκαίνουριος...κι όμορφος σαν αληθινός.



Τι συγκίνηση όταν τον βρήκα στα ξεχασμένα μου ντουλάπια! Ευκαιρία λοιπόν για ανανέωση...μιας και είχαμε όλα τα όμορφα καλούδια που είχαμε μαζέψει από την εκδρομή μας στο δάσος. Έτσι ένα ξύλο γεμάτο βρύα έγινε βάση για κεριά. Αν δεν έχετε αλουμινένιες βάσεις (τις πουλάνε παντού πια) μπορείτε να στερεώσετε τα κεριά πάνω στο ξύλο με καρφιά. 




Οι έρρικες αυτή την εποχή έχουν επίσης την τιμητική τους. Οπότε έφτιαξα μια σύνθεση σε ένα όμορφο μπωλ Ένα γλαστράκι στη μέση και κλαδιά και κάστανα τριγύρω μαζί με βρύα. 




Αλλά και ανθισμένες ορτανσίες που στην κυριολεξία αγαπώ αυτό το ξεθωριασμένο Φθινοπωρινό τους χρώμα...




Είναι όμορφο το Φθινόπωρο...τα απαλά χρώματα, έχουν μια γαλήνη, μια ζεστασιά και μια απλότητα.

Λίγα κάστανα, κλαδάκια, φρέσκα λουλούδια, μερικά κεριά κι όλα αλλάζουν...




Το σπίτι στολίστηκε ξανά...με τα άγρια βουνίσια κλαδιά με τα παράξενα λουλούδια.




 ...σαν να έχουμε κάθε σαββατοκύριακο γιορτή και την απολαμβάνουμε...


Καλημέρα αγαπημένοι. Καλό σαββατοκύριακο και καλή ξεκούραση σε όσους δεν εργάζονται. Ας γεμίσουμε το σπίτι μας με εικόνες, με χρώματα φθινοπωρινά και μυρωδιές. Ας γεμίσουμε την ζωή μας με λίγη από την δανεική ομορφιά της φύσης...Δημιουργήστε!
                                                                                        Κατερίνα
Κάθε κείμενο και εικόνα είναι πνευματική ιδιοκτησία του Blog KaPaworld. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίηση των εικόνων και του κειμένου χωρίς την άδεια των δημιουργών τους. Με επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.

11 σχόλια:

Κούλλα είπε...

Καλημέρα Κατερίνα μου, βαλθήκατε να μας ξεσηκώσετε με την αδερφούλα σου. Είναι όλα πολύ όμορφα, έφερες τη φύση στο σπίτι σας όπως πάντα!!!
Και τι να κάνω εγώ τώρα που δεν έχω δάσος κοντά μου ....?

Litsa είπε...

Αχ βρε αδερφή, πολλές φορές αναρωτήθηκα που να βρίσκεται αυτό το σκιουράκι και πάντα ξεχνούσα να σε ρωτήσω. Με τόσες μετακομίσεις, πάλι καλά που άντεξε. Θυμάμαι καλά την ημέρα που το αγόρασα, από ένα ξεχασμένο και κατάλευκο χωριουδάκι της Γερμανίας.
Υπέροχες όπως πάντα οι συνθέσεις σου και τόσο ζεστά τα χρώματα του φθινοπώρου.
Καλό σας Σαββατοκύριακο και φιλιά σε όλους

Parents Land Gr είπε...

Καλημέρα Κατερίνα. Πολύ γλυκουλι το σκιουράκι και αφού ειναι από την αδερφή σου είναι ακόμα πιο ξεχωριστό. Μου αρεσαν όλες οι συνθέσεις σου αλλά ξεχώρισα περισσότερο αυτήν στο μπωλ.
Φιλάκια

princess είπε...

Καλημέρα Κατερινούλα μου!!!!! Υπέροχη ατμόσφαιρα!

Vaya είπε...

Πολύ, πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου Κατερίνα.! Τόσο΄ομορφη ατμόσφαιρα. Να είστε καλά και να την χαίρεστε τακτικά αυτή την cozy ατμόσφαιρα. Καλημέρα!

Nasia είπε...

Δεν το'χω παιδί μου ,δεν το'χω! Εχω γυρισει βουνά και λαγκαδια να βρω να στολίσω και το μόνο που κατάφερα ηταν να γεμίσω ζουζούνια και αράχνες το σπίτι με αυτά που φέρνω!
Το πήρα απόφαση! Στο εξής μόνο θα χαζεύω τα δικά σας ,κομμένη η ζωντανή διακόσμηση για εμένα!
Φιλάκια!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

καλημερα Κατερινα μου!! Υπέροχες οι εικονες σου και η φυση μεσα στο σπιτι σας!! πολλα φιλια

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι! Καλό ΣΚ Κατερίνα μου!

Lyriel Bee είπε...

Άχου τον τον σκιουράκο! Έχω ένα μαξιλάρι που του μοιάζει και το έχω ονομάσει Σκίου :) Όλα είναι όμορφα, ζεστά και φωνάζουν φύση μέσα στο σπίτι σου Κατερινιώ μου. Να μια έτσι θα κάνω και θα βρεθώ εκεί μέσα στο σαλόνι σου :) Φιλί κι αγκαλιά *

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

Αφροδίτη είπε...

"Ένας κούκος δε φέρνει την Άνοιξη", ένας σκιουράκος, όμως, τί κατάφερε να φέρει...! Πόση ομορφιά! Σου το έχω ξαναπεί πως από τότε που σε διαβάζω χωρίς κινητό φεύγω από το σπίτι, χωρίς κλαδευτήρι ποτέ!