Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Ένας ξύλινος γλάρος και μικρές Καλοκαιρινές κατασκευές.

Είμαστε πια μέσα στον Αύγουστο για τα καλά κι ακόμη έχουμε κέφι για μικρές κατασκευές και στολίσματα. Άλλωστε φέτος το μπαλκόνι μας είναι χώρος διακοπών....και το ζούμε έτσι.
Όταν λοιπόν βρίσκουμε στη αμμουδιά ξύλα και κοχύλια και σκοινιά δεν χάνουμε την ευκαιρία να τα μαζέψουμε και να φτιάξουμε  κάτι χαριτωμένο όπως αυτό.Ενα κομμάτι ξύλο, λίγη άμμος φυτά που φυτρώνουν στην αμμουδιά και κοχύλια.



Επίσης δεν χάνουμε την ευκαιρία να φτιάξουμε κρεμαστά καλοκαιρινά, mobile ή να στολίσουμε τραπεζάκια με θαλασσινές εικόνες.


Οπότε τις προάλλες που βρήκα ένα σαρακοφαγωμένο μικρό ξύλο το μάζεψα και πηγαίνοντας σπίτι μου ήρθε ακριβώς η εικόνα του τι θα τον κάνω. Εκτύπωσα έναν γλάρο. 



Έβαλα τον Πα να κόψει ένα παλιό σαρακοφαγωμένο κομμάτι ξύλου στο σχήμα του εκτυπωμένου γλάρου και μετά  με ένα σκουριασμένο χοντρό σύρμα τον στερέωσα στο ξύλο.


Ένα μικρό κούτσουρο, ένα κομμάτι ξύλου κι ένα σκουριασμένο σύρμα...


δίπλα στο γαλάζιο γιασεμί....


Έγινε όμορφος. Σκέφτηκα να τον βάψω λευκό και να τον ξύσω για να δείχνει λίγο παλιακός μα βαρέθηκα λιγάκι...ίσως αργότερα. 


Κι εκεί στην άκρη του μπαλκονιού έγινε μια πανέμορφη γωνιά για να πίνω τον πρωινό καφέ μου. Με τους  λατρεμένους μου, κεραμικούς αστερίες από την βάφτιση του Άγγελου με τον απίθανο χειροποίητο  καθρέφτη με θαλασσόξυλα που μου δώρισαν πέρυσι στη γιορτή μου η αδερφή του Πα κι ο άντρας της, με τα όμορφα λουλούδια μου να χαρίζουν μια εικόνα δροσιάς, τα απογεύματα και τα πρωινά.



Με τα μικρά ξασπρισμένα ξυλάκια, τους γυμνούς αχινούς, και τα λογιών λογιών φυτά που φυτρώνουν στην αμμουδιά...





και το μικρό ξύλινο διπλό σκαλάκι που κατασκεύασε ο Πα μέσα σε λίγη ώρα από περισσευούμενα κομμάτια ξύλου.  Έχει δυο επίπεδα και είναι πανεύκολη η κατασκευή του και η γρήγορη συναρμολόγηση του. Ίσως κι αυτό να το βάψω αργότερα με χρώματα απαλά θαλασσινά...




Το Καλοκαίρι μας δίνει ιδέες. Ένα κασόνι με πέτρες, μια γυάλα με κοχύλια, αστερίες χοντρά παλιά σκοινιά. Χωρίς να χρειαστεί να ξοδευτούμε, χωρίς να χρειαστεί να ψάξουμε πολύ. Απλά, ανακυκλώνοντας παλιά υλικά και κατεβάζοντας ιδέες από ότι βλέπουμε τριγύρω.Η φύση η ίδια μας δείχνει...κι εγώ φέτος έχω αγαπήσει πολύ την εικόνα των γλάρων να ξεκουράζονται πάνω στους στύλους από τα νταλιάνια γι' αυτό και την μετέφερα στο μπαλκόνι μας...


Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού αγαπημένοι....έχουμε ακόμη καιρό.Δημιουργήστε έστω κάτι μικρό για τον αυριανό πρωινό ή απογευματινό καφέ σας...Κάτι που θα σας κάνει να χαμογελάσετε.
                                                                                                     Κατερίνα

5 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Τι ομορφη γωνια με το παγκακι. Μ' αρεσει που εισαι παντα τοσο δημιουργικη. Και τα συγχαρητηρια μου στον Πα γι' ακομη μια φορα. Οχι μονο για το ταλεντο του στις κατασκευες, αλλά περισσοτερο για τη διαθεση του να δημιουργει!

Καλο υπολοιπο καλοκαιρι Κατερινα μου :)

Αφροδίτη είπε...

Δεν τελειώνει το καλοκαίρι μαζί σου, Κατερίνα μου, ποτέ! Κι εγώ ακόμη στολίζω, δεν παραδίδω εύκολα το όπλα! Χιχιχιχι! Καλημέρα, καλημέρα, καλοκαίρι μου!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

τι ομορφη γωνια... Απόλυτα καλοκαιρνη.. Καλημερα Κατερινακι.. φιλια

Christina(ArtDecorationCrafting) είπε...

Υπέροχος ο γλάρος...εγώ δεν θα τον έβαφα κι έτσι όπως τον στερέωσες στο κούτσουρο νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο. Υπέροχος ο καθρέφτης και τα καλοκαιρινά σου ευρήματα και όλα μαζί συνθέτουν μία γωνιά που μυρίζει θάλασσα μυρίζει καλοκαίρι. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού λοιπόν για σένα και την οικογένεια σου :)

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...