Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Δύο πανεύκολες ξύλινες κατασκευές.

Αποφάσισα λοιπόν ο χώρος που δουλεύω, ο χώρος όπου δημιουργήθηκαν οι "Κύκλοι Ζωής", να είναι όσο πιο απλός κι εναλλακτικός γίνεται. Οπότε ήταν ευκαιρία να φτιάξω μικρές κατασκευές, που να καλύπτουν τις ανάγκες με το λιγότερο δυνατό κόστος. Άρχισα να ψάχνω, να σκαλίζω τα βιβλία κατασκευών και να ξεπατικώνω ιδέες.

Και να λοιπόν δυο πανεύκολες κι εξαιρετικά φθηνές κατασκευές. Χρειαζόμουν μια κρεμάστρα...μια κρεμάστρα, μια κρεμάστρα....μουμπλε μούμπλε...(σκέψεις) και κάτι σαν πίνακα  ανακοινώσεων....ξανά αναζήτηση και σκέψη!

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ξύλο που αγαπώ πολύ και ταιριάζει με την απλότητα του χώρου.
Έτσι λοιπόν αγόρασα σανίδια  και τα έκοψα δίνοντας  τους το σχήμα που ήθελα, ενώνοντας τα με δυο κεντρικά ξύλα σανίδας κομμένα όμως στη μέση για να είναι πιο λεπτά και να μην φαίνονται άσχημα.


Κάρφωμα.


Μετά βάψιμο.


Λευκό, πιο λευκό δεν γίνεται γιατί είχα αποφασίσει να αγοράσω σιδερένια κρεμαστράκια από το Tiger και ήθελα να ξεχωρίζουν...Πιο απλό δεν γίνεται.


Το αποτέλεσμα χαριτωμένο.


Γέμισε χαρά ο τοίχος κι είναι και πολύ λειτουργική γιατί έχει μπόλικο χώρο για να κρεμαστούν πολλά πολλά ζακετοπαλτά και φουλάρια...


Σειρά είχε ο πίνακας ανακοινώσεων...Το πιο απλό πράγμα που έχω κάνει ποτέ.
Σανίδες  κομμένες στο μέγεθος που ήθελα. Απλά τις έβαψα γαλάζιες.Τις στερέωσα στον τοίχο και νατος ο καλλιτεχνικός μου memo board!


Ομορφούλης. Έδωσε πολύ φως σε εκείνη την κολόνα στη μέση του τοίχου!


Τα πράγματα λοιπόν είναι απλά. Πινέλα, μπογιές, ξύλο, κέφι και φτιάχνουμε μικρά θαύματα. Εντάξει μπορεί να είναι μικρά αλλά...είναι δικά μας κι είναι θαύματα!!!
Αυτό το Σαββατοκύριακο τελειώνουμε και το τελευταίο μπαούλο κι έτσι ολοκληρώνονται όλες οι κατασκευαστικές ανάγκες του επαγγελματικού μου χώρου...

Μεγάλη χαρά αγαπημένοι...Μεγάλη χαρά.
Ελπίζω σύντομα να μπορέσω να σας παρουσιάσω και την ιστοσελίδα που είναι υπό κατασκευή, για να γνωρίσετε τους "Κύκλους Ζωής".
Έπεσε πολύ δουλειά, πολύ ξύσιμο, βάψιμο, κάρφωμα και όχι μόνο....

Προς το παρόν βάφουμε το μπαούλο που θα γίνει τρέλα!!! κι ονειρευόμαστε...εγώ τουλάχιστον. Ονειρεύομαι και χαμογελάω στο κενό με τα σχέδια και τις εικόνες που καταστρώνω...και πιστεύω σε αυτές! Σαν να ξύπνησα και να ζω το όνειρο μου...κι ελπίζω να κρατήσει.


Σας στέλνω την αγάπη μου εκεί έξω και τις ευχές μου! Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένοι....
                                                                                                                   Κατερίνα

Υ.Γ. Ειρήνη με το συγκλονιστικό σου μήνυμα στην προηγούμενη ανάρτηση...Θά' θελα να βρω τα σωστά λόγια. Μα δεν υπάρχουν. Λυπάμαι. Απλά λυπάμαι. Σε ευχαριστώ...για το κουράγιο να το γράψεις και να το μοιραστείς. Καλή δύναμη.

13 σχόλια:

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Τόσο απλά, τόσο οικονομικά και τελικά τόσο όμορφα! Την πρώτη ιδέα την φαντάστηκα από την πρώτη φώτο αλλά με τον πίνακα ανακοινώσεων δεν μου πήγε το μυαλό! Το κρατώ στο μυαλό μου! Έχω ήδη σκεφτεί για που θα το κάνω!
Kathy by anthomeli

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Kαλημέρα!
Αυτές τις σανίδες πριν χρόνια τις χρεισιμοποιούσα στις κατασκευαστικές μου εργασίες (είδη δώρων)και τις θεωρώ ακόμα και τώρα χρήσιμες για πάρα πολλές εφαρμογές!
Καλή δύναμη!














































Ανώνυμος είπε...

Τέτοιους πίνακες ανακοινώσεων έχω κι εγώ, Κατερινιώ! Δεν το πιστεύω! :)

Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά πολλά από Μελβούρνη

lolipopfamily είπε...

Όλα πάλι πανέμορφα !!!! Μα τι πλάσμα είσαι τέλος πάντων; Χαίρομαι που χαμογελάς, που ονειρεύεσαι... Πάντα έτσι να είσαι θέλω. Όσο για την τελευταία φωτογραφία με τα γλειφιτζούρια τι να πω; Να το εκλάβω σαν αφιέρωση;(χαχα)
Καλημέρα Κατερίνα μου λατρεμένη <3

Momma's daily life είπε...

Πανέμορφες κατασκευές Κατερινάκι! Ιδίως με το memo board μου έδωσες ιδέα τρομερή!
Τα φιλιά μου!

Litsa είπε...

Αχ άντε λίγο ακόμη και φτάνει το τέλος των κατασκευών. Υπομονή για να το απολαύσεις στο τέλος!
Καλό Σαββατοκύριακο

fantaizi είπε...

Συχαρητηρια εισαι απιστευτη!Γεια στα χερια σου!Καλο ΠΣΚ και σε σενα χαρηκα που σε ανακαλυψα!

KidsCloud.gr είπε...

Τί ωραία ιδέα!!
Λέω να πειραματιστώ με την κρεμάστρα, που χρειάζομαι μία στο σπίτι! :)

Να είναι οι "Κύκλοι Ζωής" τόσο χαρούμενοι, τόσο φωτεινοί και δημιουργικοί, όσο το μεράκι που βάζεις! :)

Χρυσαυγή είπε...

Καλή αρχή εύχομαι στους Κύκλους της Ζωής σου/σας Κατερίνα μου!! Ενας καινούριος μόλις άνοιξε και εύχομαι να δημιουργήσει πολλούς ομόκεντρους που θα εκτείνονται στο άπειρο κι ακόμα παραπέρα...

Σε φιλώ!

Dee Dee είπε...

Παρα πολυ ωραια!!! Να σου πω, το δευτερο ειναι ο,τι πρεπει για να καρφιτσωνω τις ζωγραφιες που μου κανουν τα παιδια στη δουλεια!!! Πως τα στερεωσες στον τοιχο;

Καλη αρχη!!! Σου ταιριαζει τοσο ολο αυτο που ειμαι σιγουρη οτι θα πεταξει πολυ ψηλα το ονειρο σου!!!

Elena είπε...

Κατερινάκι μου όλα είναι υπέροχα.... απλά και οικονομικά! Σού εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή και είμαι σίγουρη ότι αυτό ο χώρος θα γίνει μαγικός! Καλό σ/κ και πολλά φιλιά! :-)

Αφροδίτη είπε...

Τα όνειρα αυτών που στην αγάπη δεν είναι φειδωλοί κρατούν για πάντα, και γίνονται εικόνες, αγγίγματα, καθάρια βλέμματα, σφιχτές αγκαλιές, κύκλοι ζωής! Θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί. Το ξέρεις. Οι κατασκευές σου, Κατερίνα μου, απλά υπέροχες. Δυναμικά για το finish!

Δέσποινα είπε...

Πολύ όμορφες ιδέες!Κι εγώ ψάχνω ιδέες ανάλογης φιλοσοφίας για το δωμάτιο που αποκαλώ "εργαστήρι μου".
Καλή αρχή!