Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Ένας....ουρανοξύστης! και γυάλινα βαζάκια για ρεσώ.

Τις ημέρες αυτές ο Άγγελος ήταν αρρωστούλης κι έμεινε σπίτι.Ήταν έκπληξη μεγάλη για εμένα το ότι ήταν η πρώτη φορά που γκρίνιαξε για αυτό. Μας ζήτησε να μείνει και ο Γιώργος σπίτι και βέβαια η απάντηση ήταν αρνητική. Με εντυπωσίασε που βαριόταν αφάνταστα και γκρίνιαζε ότι "χωρίς τον αδερφό του δεν έχει πλάκα να είναι σπίτι".
Κάναμε διάφορα μαζί, στο χρόνο που μπορούσα να του αφιερώσω, μα συνέχιζε να βαριέται. Δεν ήθελε να διαβάσει, δεν ήθελε να παίξει...Δεν ήξερα πια τι άλλο να του προτείνω!
Μου ζήτησε λοιπόν να πάμε στο βιβλιοπωλείο για να αγοράσει κάτι που ήθελε με τα χρήματα από τα κάλαντα. Αγόρασε αυτό.


Ένα τρισδιάστατο παζλ, με 216 κομμάτια.
Κι επιτέλους σταμάτησε να βαριέται! Πάντα μου έκανε εντύπωση η ικανότητα του να συναρμολογεί. Ήταν μόλις δύο χρονών όταν με σιγουριά και προσοχή χειριζόταν τα τρένα μοντελισμού και τις ευαίσθητες μακέτες του μπαμπά του. Παρατηρούσα τα μικρά χεράκια να αγγίζουν προσεκτικά όλα τα μικροσκοπικά αντικείμενα και ξαφνιαζόμουν, με την προσήλωση και την υπομονή. Γιος του πατέρα του....
Τώρα πια είναι ολόκληρο αγόρι μα αυτά τα  δαχτυλάκια ακόμη κινούνται εξαιρετικά ευέλικτα.


Είναι απίθανος στο να συνθέτει κομμάτια και να δημιουργεί.


Πέντε ώρες απόλυτης προσήλωσης....Τόσο χρειάστηκε για να φτιάξει τον ουρανοξύστη του...κι ήταν χαρούμενος.


Την ίδια ώρα, εγώ πήρα τη θερμόκολα και τα γνωστά βαζάκια βεντούζες για να φτιάξω κάτι....Δεν ήξερα ακόμη τι ακριβώς. Ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτές τις σιωπηλές στιγμές δημιουργικότητας με το γιο μου, όπου κάθε λίγο λέγαμε ο ένας στον άλλο "για δες; πως σου φαίνεται;" για να πάρουμε μια πολλή ενθαρρυντική απάντηση..."Μπράβο ρε Άγγελε είσαι απίθανος! Μα πόσο μεθοδικά δουλεύεις!" και "Πω πω ρε μαμά έχεις πολλή μεγάλη φαντασία...ωραία τα φτιάχνεις!"
Στα μάτια του Άγγελου ότι φτιάχνω είναι καταπληκτικό.

Έτοιμα λοιπόν τα βαζάκια που είναι αγαπημένα. Πάμφθηνα, μόνο 0.50 το ένα. Αντέχουν στη ζέστη (έχω ψήσει σε αυτά) αντέχουν το κρύο...το γυαλί τους είναι χοντρό και το σχήμα τους όμορφο...Τα αγοράζω από την οδό  Φράγκων ή το Καπάνι ( Θεσσαλονίκη). Εκεί, εχει πολλά  μαγαζιά με είδη γυαλιού, βάζα, μπουκάλια κλπ.
Είχα τα κλαδιά, είχα τα φυλλαράκια και τα μικρά ρόδια και όλα τα όμορφα κόκκινα άγρια φρούτα, σκουριασμένο σύρμα...Τα συνδυασα και ορίστε.



Ένα κλαδί από το οποίο κρέμονται τα βαζάκια που είναι στολισμένα με όλα τα παραπάνω, κολλημένα με θερμόκολα.

 

Τα κεράκια αναμμένα δείχνουν πανέμορφα...



Η ημέρα έκλεισε με εμένα να γλασάρω τα μυρωδάτα muffin μανταρινιού. Ένα από αυτά είχε ένα τυχερό νόμισμα....


Τα κεικάκια ήταν η "βασιλόπιτα" που έκανα για την μία ομάδα μου και ναι! ήταν νοστιμότατα και ζήτησαν συνταγή...

Ένα γλυκάκι μετά από τόση δημιουργικότητα ήταν ότι χρειαζόμαστε, καθώς πέφτει το βράδυ κι ανάβουν τα κεριά στα γυάλινα βαζάκια....


Ακόμη κι αν δεν περισσεύει κέφι για κατασκευές, προσπαθώ να το βρω. Είναι σημαντική η αίσθηση της ικανοποίησης που παίρνω στο τέλος.Όπως κι ο Άγγελος με την ολοκλήρωση του ουρανοξύστη του. Μόλις τα χέρια άρχισαν να βάζουν στη σειρά και το μυαλό επικεντρώθηκε, κάθε άλλη σκέψη παραμερίστηκε κι αυτό είναι το σημαντικό στην υλοποίηση κατασκευών. Βοηθά το σκόρπιο μυαλό να βάλει στόχο. Για τον Άγγελο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό...Μα τελικά και για εμένα.

Τις μέρες αυτές που ο Άγγελος έμεινε σπίτι, όλες οι δουλειές έμειναν στη μέση, μα κι άλλες φορές που τρέχω πίσω από την ουρά μου ποιο το αποτέλεσμα...Ότι είναι να γίνει θα γίνει...κι άλλα που δεν γίνονται θα τα κυνηγήσω ξανά  αύριο...με το φως της ημέρας.
Ναι ναι το ξέρω κι εγώ το γνωμικό που λέει να μην αφήνουμε για αύριο αυτό που μπορούμε να κάνουμε σήμερα και τα γνωστά! Είμαι πιστή σε αυτό το γνωμικό...μα σήμερα, είναι ο γιος μου στο σπίτι. Το μικρό Σύννεφο κι όλα τα άλλα..."παγώνουν"!

Κλείνοντας θα ήθελα να συστήσω μια φίλη. Την Άννα που γνωριστήκαμε όταν  μήνες πριν, μας έστειλε τα φανταστικά μαξιλάρια της  και άλλα πολλά πραγματάκια φτιαγμένα από την ίδια. Τώρα η Άννα έχει το δικό της blog. To  blog "Της Αννιώς". Ένα νέο ξεκίνημα μια υπέροχης και εμπνευσμένης  γυναίκας και μαμάς....Καλωσήρθες Άννα!!!!

Πολλές ευχές αγαπημένοι μου! Για όμορφες στιγμές γεμάτες με όρεξη για δημιουργικότητα!!!
                                                                                               Κατερίνα

22 σχόλια:

pisces είπε...

Κατερίνα μου καλημέρα μπράβο και σε εσένα και στον Αγγελακο πολύ ωραίες οι κατασκευές σας!!!!! Μήπως μπορείς να μου πεις που παίρνεις τα βαζάκια αυτά? φιλάκια πολλά!!!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

καλημέρα Κατερίνα μου και περασδτικά στον Αγγελο!! Τι υπέροχα τα βαζάκια..εμμμμ από που τα παίρνεις ??? Και τα κεκάκια τέλεια!! μπράβο!!

Craftlandgr είπε...

καλημερουδια!!καλα τα βαζακια υπεροχα..ειδικα το βραδυ δειχνουν τελεια!!μπραβο και στον γιοκα σου που εκανε ολη αυτη την κατασκευη!!και περαστικα του!!

Λαμπρινή είπε...

Καλημέρααααα!
Το ξέρεις ότι ήθελα να πάρω ένα τέτοιο παζλ τρισδιάστατο για μ'ένα όταν έψαχνα για τα δώρα των Χριστουγέννων???Τελικά δεν το πήρα αλλά μου έχει κάτσει στην καρδιά!!!
Μπράβο στον Αγγελάκο που το έφτιαξε αλλά και στην μαμά για τα υπέροχα βαζάκια-βεντούζες!!Έχεις δει να κάνουν βεντούζες?Εγώ έπαθα πλάκα...απαπα!!!
Πολλά φιλιά σε όλους!!!

KaPaworld είπε...

Στα κορίτσια που ρωτούν για την αγορά των γυάλινων βάζων απαντώ πως πρόσθεσα την πληροφορία στην ανάρτηση.

Litsa είπε...

Για εμένα δεν υπάρχει καλύτερη απασχόληση από το πάζλ. Έγκυος ήμουν και θυμάμαι το παζλ των χιλίων κομματιών που φτιάχναμε μα τον Ανδρέα.
Τα βαζάκια έγιναν κουκλίστικα! Είναι τόσο όμορφα κι εξυπηρετικά, σκέτη γλύκα!
Περαστικά στο μεγάλο μας αγόρι και καλημέρα!

Dee Dee είπε...

Κι εγω για τα βαζακια θα ρωτουσα :)

Σημερα ειμαι κι εγω με συναχι και μια θολουρα στο κεφαλι. Να ερθω να κανω παζλ με το συννεφακι σου;; :):)

Περαστικα σας ευχομαι και καλες δημιουργιες!!!

καλημεραα

κορδονέτο είπε...

Πολύ ωραίο το παζλ και χαρά στην υπομονή σας.Τα βαζάκια έγιναν υπέροχα.

Βενετία είπε...

Καλημέρα Κατερίνα μου... Περαστικά στο μικρό ΄΄Σύννεφο΄΄... Φανταστικές οι δημιουργίες σας.. Νιώθω κι εγώ έτσι όταν καταπιάνομαι με τον πηλό μου... το σκόρπιο μυαλό μαζεύεται, μη σου πω ότι αδειάζει κιόλας..! Φιλιά πολλά!

syros2js είπε...

Πολλά μπράβο στο μικρό σου αγγελούδι!!!
Για τις δικές σου κατασκευές, τί να σχολιάσω???
Α-Ψ-Ο-Γ-Ε-Σ-!-!-!
(Και με τα μανταρινο-γλυκάκια σου στο τέλος, αποχωρώ με ένα από τα ωραιότερα αρώματα!!! Μμμμμ...)
;-)
Φιλάκια πολλά!!!

deppy11 είπε...

Τι ομορφα να ασχολουνται τα παιδακια μας με κατι οταν ειναι αρρωστα στο σπιτι!!! και εμεις καπως ετσι ειμαστε και κανουμε χειροτεχνιες για να ξεχναμε τον πυρετο!!!!

Πανεμορφα τα ρεσο και τελεια και η διακοσμηση τους!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mες την δημιουργικότητα μανούλα και γιος, τι όμορφα!
Περαστικά στον γιόκα σου εύχομαι!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

Unknown είπε...


Τι υπομονή που είχε το παιδί μες στην
αρρώστια του...(!)
Τα κατάφερε μια χαρά, πρέπει να΄νιωσε
πολύ περήφανος μόλις τέλειωσε το παζλ .
Είμαι σίγουρη πως έτσι ξόρκισε το κακό κι άυριο θα ναι περδίκι!!
Περαστικά ΄Αγγελε..
***********************************
Tα ζήλεψα τα βαζάκια σου,πολύ όμορφη κατασκευή!
Σ ευχαριστώ πολύ, για την αναφορά σου στο blog,και για το καλωσόρισμα.
Σου΄χουν πει ποτέ πως έχεις πελώρια
αγκαλιά? φιλιά..





Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Κατερινάκι καλησπέρα!!! Είσαι ικανή να κάνεις και τις πιο απλές αναρτήσεις... σπουδαίες! Ετσι και σήμερα... χωρίς πολλά πολλά μας έδωσες μια γλυκιά νότα της καθημερινότητάς σου και εγώ προσωπικά θα πάω για ύπνο λίγο πιο ήσυχη ότι υπάρχουν άνθρωποι γύρω μου που βοηθούν τα παιδιά τους να βρουν το ταλέντο τους, αφήνουν στην άκρη της δουλειές για κάτι αντικειμεννικά περιττό και έτσι κάνουν την ημέρα τους λίγο πιο ενδιαφέρουσα!!! Οσο για την Αννιώ είμαι ενθουσιασμένη γιατί όταν είχα δει τα μαξιλάρια είχα πει όταν θα αρχίσει λίγο το χρήμα να ρέει (τότε ήμασταν στα εντελώς μήδεν) θα παραγγείλω κι εγώ. Νομίζω ότι σιγά σιγά φτάνει η ώρα. Μπαίνω να σερφάρω. Φιλάκια. Callie by Anthomeli

Ανώνυμος είπε...

..μυρίζεις οικογένεια...

Unknown είπε...

Και στα μάτια τα δικά μας ότι κάνεις είναι φανταστικό! Και τα ρεσώ και τα κεκάκια που φαίνονται πεντανόστιμα!

Demi είπε...

Kατερινάκι Καλήμέρα!περαστικά στον μικρό σου και μπράβο του για την κατασκευή του πύργου τι καλά που το πήρατε περάσατε δημιουργικά και οι δυο σας !!!τα βάζακια σου είναι πανεμορφα μπράβο!!!και γω οταν δημιουργώ ειμαι στα καλυτερα μου!!!!!τα κεκάκια σου όνειρο θα στο είπαν και οσοι τα δοκίμασαν!!!!!καλό Σ/Κ να περάσετε!!!!!!!!φιλιά!!!!!!!!!!

{Marianna} είπε...

Μια οικογένεια με λεπτά αισθήματα και λεπτεπίλεπτες κινήσεις! Μπράβο στον Άγγελο (και περαστικούλια του), και μπράβο και στη μαμά Κατερίνα για την όμορφη χειμωνιάτικη διακόσμηση!.. :)

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Τα παζλ και τα βιβλία είναι τα πιό όμορφα και διδακτικά δώρα για τα παιδιά μας. Τι καλός που είναι ο Αγγελάκος σου στις κατασκευές που θέλουν ιδιαίτερη λεπτότητα. Τι υπέροχο ταλέντο που πήρε από τον πατερούλη του, αλλά και από τη μοναδική μανούλα που μεταμορφώνει ένα βαζάκι των 0,50 λεπτών σε κομψοτέχνημα.

Lyriel Bee είπε...

Μάνα και γιος τα βάλατε κάτω, τα φτιάξατε υπέροχα ! Έκαστος στο είδος του :) Και τι ωραία που το είπες, βοηθά το μυαλό να βάλει στόχο!
Θαυμάσιο !! :)
Καλό ξημέρωμα Κατερινάκι μου, και μια αγκαλιά !!

princess είπε...

Τα ρεσώ είναι παραμυθένια! Το φως τους και η ατμόσφαιρα τόσο γαλήνια! Τέλεια είναι Κατερινιώ μου!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

Κτερινάκι μου υπέροχες οι στιγμές που μας χάρισες πάλι απίστευτη η ικανότητα και η πρόσηλωση του Αγγελου σε ποιαν να έμοιαξε , υπέροχα τα βεντουζοβαζακια ρεσω ~~
Είπες βασιλοπιττα muffin τέλεια ιδέα !!!

τρέχω να γνωρίσω την ΑΝΝΙΏ
καλή Κυριακή