Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Επιφάνεια.

Αρχίζω με μια σειρά από τρυφερές φωτογραφίες, με  τα ζωντόβολα να πλένουν όλα μαζί τα δόντια τους στο μπάνιο.


 
και χαζολογάνε και κάνουν τόσες γκριμάτσες...

 
Την Παρασκευή λοιπόν φιλοξένησαν τους φίλους τους.Τέσσερα αγόρια στο σπίτι!! Χαλασμός...Κοιμήθηκαν ξημερώματα μετά από δική μου "εξαιρετικά δυναμική" παρέμβαση...αλλιώς θα λιποθυμούσαν μιλώντας και χοροπηδώντας!!

Παρένθεση για να μοιραστώ τη γκρίνια μου.Έκανα στο computer μου  αναβάθμιση κι από τότε χάλασε η σχέση μας! Πρέπει να ξαναγνωριστούμε από την αρχή κι αυτή  η νέα γνωριμία με καθυστερεί πολύ. Ο κέρσορας χοροπηδάει και κάνει τα δικά του και δεν βγάζω άκρη. Μια ανάρτηση μου παίρνει τον διπλάσιο χρόνο και εγώ δεν έχω καθόλου διάθεση για παιχνίδια...Τέλος πάντων, είμαστε παρεξηγημένοι με το μηχάνημα αυτό τον καιρό, αλλά θα τα βρούμε!!

Η εποχή αυτή είναι η εποχή της προσφοράς νομίζω.Τα δέντρα γεμάτα, η φύση φορτωμένη με καρπούς,


ενώ ταυτόχρονα οι δουλειές δεν τελειώνουν!! Το σαββατοκύριακο  λοιπόν, ήταν κυρίως αφιερωμένο στον κήπο.



Κλαδέματα, ξεχορταριάσματα, καθαριότητες.Τα παιδιά ανέλαβαν τα σπιτάκια των σκυλιών και τα γυάλισαν.
 

 
Τι καλά που μεγάλωσαν και μπορούν να βοηθούν.

Μεγάλωσαν κι οι κολοκύθες...



Καλοπιστικές και όχι μόνο.


Μεγάλο σουξέ....Άρχισα ήδη να καταψύχω την ψίχα τους για τις χειμερινές μας πίτες...

Όμορφος ο κήπος αλλά έχει πολλή δουλειά...και ενώ εμείς φτιάχνουμε έχουμε τα καθάρματα τα σκυλιά να καταστρέφουν...Η τελευταία απώλεια ένα παχύφυλλο που το βράδυ το θαύμασα για το μέγεθος και το χρώμα του και την άλλη μέρα δεν υπήρχε...κάποιος από τους τρεις το είχε μασήσει...Ποιος ήταν ο ένοχος; Όλοι έχουν ύφος αθώου αλλά είναι μεγάλοι απατεώνες!

ΈΝΟΧΟΙ

 Τα πρωινά κάθομαι στο γραφείο κι οργανώνω την ημέρα και βάζω τάξη ή τουλάχιστον προσπαθώ!

 
Για ξεκίνημα διαβάζω Βρεττάκο."Συνάντηση με τη θάλασσα". Κάθε χρόνο τέτοια εποχή το ξαναδιαβάζω, αποχαιρετώντας το καλοκαίρι και κάθε χρόνο κλαίω στα ίδια ποιήματα σαν τις γιαγιάδες!!
Η συλλογή αυτή μου θυμίζει τη Βαγγελιώ μου, που με έκανε να τον αγαπήσω, όπως εκείνος αγάπησε τη θάλασσα.
Κάθε εποχή που είναι μπροστά μου είναι η αγαπημένη μου εποχή αλλά ακόμη δεν είπα αντίο στο καλοκαίρι. Δεν έκανα ακόμη το τελευταίο μου μπάνιο, ακόμη ο κόσμος πίνει τον καφέ στο μπαλκόνι κι ακούω περπατώντας στη γειτονιά τα πούλια από το τάβλι σε κάποια αυλή...Τα παιδιά ακόμη μαζεύονται στην παιδική χαρά μέχρι να βραδιάσει κι αυτό μου δίνει το χρόνο να κάνω μερικές μακρινές απογευματινές  βόλτες στο ρέμα και να θαυμάσω τα φυτά και τα δέντρα, καθώς φθινοπωριάζει.











Περπατώ μόνη μου και τραγουδάω σιγανά...χαρακτηριστικό μου αυτό, είμαι παιδί της μαμάς μου. Εκείνη τραγουδούσε ασταμάτητα!

Περπατάω με ρυθμό και μαζεύω εικόνες και κάνω σχέδια στο μυαλό μου και σενάρια και πλάθω ιστορίες...και περνάω ωραία.
Σε λίγο που θα αρχίσουν όλες μου οι ομάδες, τα απογεύματα  θα γεμίσουν όλα και δεν θα μου μένει πια χρόνος για τέτοιες πολυτέλειες... Οπότε τώρα χαίρομαι τις μοναχικές μου βόλτες και νιώθω ευγνωμοσύνη καθώς κλείνει η κάθε ημέρα!!

Νιώθω ευγνωμοσύνη για όλα όσα μπορώ να απολαύσω, για όλα όσα βλέπω και αισθάνομαι.

 

Νιώθω ευγνωμοσύνη που μπορώ να στολίσω το σπίτι μου με κλαδιά κι άγρια λουλούδια και να τα κοιτάζω νιώθοντας ηρεμία!  Έτσι απλά...



Τέλος, νιώθω ευγνομοσύνη που μπορώ να χαίρομαι πράγματα ιδιαίτερα πεζά, όπως τις αγαπημένες μου Αμερικάνικες  σειρές που  κάνουν πρεμιέρα...Yeeeeeeeeeeeeeeeh!! Το Internet  μας φέρνει πιο κοντά...

Χρόνια τώρα το φθινόπωρο είναι η εποχή της πρεμιέρας...Από Bones, μέχρι  Dr House  κι από Greys Anatomy, μέχρι Castle. Για να μην θυμηθώ την εμμονή μου με το Lost, το κόλλημα μου με το  24 Hours, τη τρέλα μου με το Prison Break κι άλλα πολλά που έχουν περάσει  και θα μου θυμίζουν πάντα περιόδους της ζωής μου, όπως η περίοδος Carrie Brandsαw (αχ x 2) ή η περίοδος  Friends...ή η περίοδος X Files που έψαχνα την αλήθεια που κρύβετε εκεί έξω !!!
Θυμάμαι ολόκληρες συζητήσεις με τον φίλο μου τον Alex. για το τι να σημαίνουν ο καπνός στο στο Lost  και σκηνές  κλάματος με τη Βαγγελιώ μετά από επεισόδια του Greys Anatomy. Θυμάμαι δε μια φορά  που είχε κάποιος ένα πρόβλημα υγείας (τίποτε σοβαρό) και του πρότεινα να πάει στον Dr.House..Ο λατρεμένος μου τρελάρας!!
Αλλά το καλύτερο μου, ήταν ένα σχόλιο που διάβασα στην ιστοσελίδα του Lost, μετά το θεόκουφο τέλος του, όπου  ένας μανιώδης τηλεθεατής της σειράς έγραψε " Ανάθεμα σε Lost μου έφαγες τα καλύτερα μου χρόνια"!! Μετά από εκείνο το τέλος ένιωθα ακριβώς έτσι κι εγώ!!

Αχ!!! Ευτυχώς που υπάρχουν αυτές. Το βάθος, βάθος  αλλά καλή κι η επιφάνεια βρε παιδί μου....

Σας καλημερίζω με τρελό ενθουσιασμό!! Αύριο κάνει πρεμιέρα το Greys Anatomy  φίλοι μου και περιμένω να δω τι θα κάνει η σεναριογράφος της σειράς, που τα 'χει κυριολεκτικά σκατώσει!!!


Ευχές για μια υπέροχη δημιουργική ημέρα και τέλος πάντων...καλό το παίδεμα του νου  αλλά κι η πεζότητα κάποιες φορές χαρίζει τόση...ξεκούραση στη μπερδεμένη μας καθημερινότητα!! Ω ναι! Έχω το δικαίωμα να βλέπω και  ευκολοχώνευτα έργα....
Καλημέρα αγαπημένοι...

                                                                                                                                                                                           Κατερίνα

30 σχόλια:

Παπίτσα είπε...

Λατρεύουμε ζωντόβολα, αυτό είναι γνωστό!

Αυτό που λες πιο κάτω "ότι μπορείς και κοιτάς τα λουλούδια με ηρεμία", πόσο σημαντικό, μα πόσο σημαντικό!

Καλημερούδια!

Nasia είπε...

οι βόλτες τώρα το Φθινόπωρο είναι το καλύτερό μου!!
παλιά έβλεπα κι εγω αυτές τις σειρές αλλά τώρα αποκοιμιέμαι πολύ εύκολα χαχαχαχα...η μυρωδιά απο τα βάζα σου έφτασε ως εδώ!καλή συνέχεια Κατερινάκι!

Ανώνυμος είπε...

lost και τα μυαλα στο μιξερ γιατι ειμαστε χαμενοι ρε φιλεναδα. προετοιμαζομαι για το δρομο παλι..αντε να δουμε και σημερα..

Chryssa είπε...

Καλά ζείς στον παράδεισο! Πόσο όμορφη φύση έχεις γύρω σου! Που έχει πρεμίερα το Greys Anatomy???? ποιος κύκλος?? θα με κάνεις να αρχίσω να βλέπω πάλι τιβι και δεν το θέλωωω
Να έχεις μια όμορφη μέρα!
xo

art nouveau είπε...

Λοιπον το Lost δεν το εχω δει ποτε!!Ισως να ειμαι και η μοναδικη!Ολα τα υπολοιπα..εννοειται! Η εντος εισαγωγικων επιφανεια ειναι αυτη που μας σωζει μερικες φορες!Γιατι οσο και του βαθους να εισαι δεν μπορεις να κατσεις συνεχεια εκει....θες λιγο να βγεις στην επιφανεια ..να αναπνευσεις..!Να ειστε καλα, να χαιρεστε τα παιδακια σας και το υπεροχο σπιτι σας!Καλο φθινοπωρο ευχομαι σε ολουςμας!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

ΩΩΩ λατρεύω όλες αυτές τις σειρές και περιμένω εναγωνίως τις πρεμιέρες τους!! Και ναι..η φύση το φθινόπωρο σου δίνει μια ηρεμία...Χμμμ λέω να πάω να μαζέψω κι εγώ κανένα κλαδί να ομορφύνω το σπίτι μου!! καλημέρα Κατερίνα!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Η "Ολονυχτία" του Βρεττάκου είναι το αγαπημένο μου..
Και εννοείται ότι χρειάζεται κι η επιφάνεια! Αχ, και ο Dr.House.. (το ξέρεις ότι τον Ιούνιο τελείωσε,ε; Για πάντα..Χαμός..)
Και λατρεύουμε ζωντόβολα!
Καλημέρα!

Dee Dee είπε...

1. Καταπληκτικες οι φωτογραφιες των μικρων στο μπανιο και μπραβο που τους αναθετετε δουλιτσες και γινονται υπευθυνα πλασματακια :)

2. Ερωτευτηκα τις κολοκυθες σας!!!!!! Χαιρομαι το μετακι σας να ασχολειστε τοσο με τον κηπο, ξερω καλα οτι θελει πολληηηηηηηηηη δουλεια :)

3. Τι ομορφη μοναχικη βολτα!! Εμενα ειναι μικρουλα ακομη και δεν καθετε χωρις εμενα, αλλα απο τωρα ονειρευομαι μια παρομοια βολτα μολις μεγαλωσει λιγακι :):) Και παντα ζηλευω τα βαζακια σου!

4. Πολλες απο τις σειρες που λες δεν τις εβλεπα. Εβλεπα ομως ενα φεγγαρι Grays Anatomh, CSI, friends, Two guys and a half (το βλεπω και τωρα καθημερινα!!!), Just Shoot me (το βλεπω στο Μακεδονια καθε βραδυ). Μου αρεσουν πολυ κι εμενα αυτες οι αμερικανιες. Και πολλα αμερικανικα προτυπα με χαρακτηριζουν, το εχω παραδεχτει δημοσιως χρονια τωρα :):)

Καλο φθινοπωρο οικογενεια Κα-Πα (κι ας μην εχετε κανει ακομη το τελευταιο σας μπανιο). Περιμενω να αλλαξεις και τις φωτογραφιες πανω στο μπλογκ σου, με αυτες που εβγαλες απο τους ομορφους μοναχικους περιπατους :)

καλημερααααα (εκθεση εγραψα παλι)

thomi είπε...

Οι ένοχοι ολα τα λεφτά..χαχχα τους βλεπω και γελαω..τι τρομερες φατσουλες!!!
Σημερα η αναρτηση σου μου εβγαλα μια χαρα, εναν παιδικο ενθουσιασμο, μια γλυκα, μια σπιρταδα..
και κατι τελευταιο εχουμε το ιδιο κοινο χαρακτηριστικο κι εγω (σιγο)τραγουδαω συνεχεια,οπου σταθω κι οπου βρεθω, ειτε μονη ειτε με παρεα..
μου ελειψες!

princess είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι μου! Εγώ πάλι τίποτα από αυτά δεν βλέπω!!!!!! Μόνο αν έχει καμιά καλή ξένη ταινία θα δω τηλεόραση!
Εγώ πάντως ζήλεψα περισσότερο με τη βόλτα σου στο δάσος! Σε φιλώ!

Litsa είπε...

χεχεχε αναθεματισμένο Lost, που τα χνάρια του ακολουθεί το Grey's κι ελπίζω να μην τα σκατώσει.
Αχ αυτά τα όμορφα κλαδιά, μου κόστισαν μια πόρτα αυτοκινήτου, αχ!
Αχ κι αυτά τα σπίτια που δεν μπαίνουν σε τάξη επιτέλους, όλο φτιάχνεις και τα ζωντόβολα ακολουθούν και καταστρέφουν αχ αχ αχ.
Είπα τον πόνο και ναι... λατρεύω κι εγώ την επιφάνεια πειράζει; Σχεδόν λαχταράω τις χουχουλιάρικες, χειμωνιάτικες νύχτες...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Εγώ ακόμη απορώ μαζί σου! Που τα προλαβαίνεις όλ αυτά!!! Πρέπει κάποια στιγμή να απαντήσεις στην απορία μου!!!
Kathy by anthomeli

myStickland είπε...

Μια χαρά είναι οι επιφάνειες,αρκει... Να μην μαζεύουν σκόνη:(
Μια χαρά θα περνάμε με αυτούς που αγαπάμε και μας αγαπούν!!
Μακάρι οι αγκαλιές όλων μας να είναι γεμάτες από τα γέλια τους!!!
Να χαίρεσαι τα αγόρια σου και το σπιτικό σου!!!
Με πολύ αγάπη,
Η mystickland (σου)....χαχα :)

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Τι υπέροχη ανάρτηση! Τι υπέροχα περνάτε εκεί έξω!!! Εξοχή, φύση, κήπος, κατοικίδια, ανέμελες μοναχικές βόλτες όποτε "σου καπνίσει" χωρίς να το πολυσκεφτείς, κλαδιά και λουλούδια στο σαλόνι σου, πανέμορφες κολοκύθες για λαχταριστές κολοκυθόπιτες και όχι μόνο...καλά...φανταστική η καθημερινότητά σου! Καλή δημιουργική ημέρα να έχεις, ό,τι και αν κάνεις...ή δεν κάνεις σήμερα (γιατί, μερικές φορές το να μην κάνουμε τίποτα έχει και αυτό τη δημιουργικότητά του. Δε νομίζεις;)

lpower είπε...

Και γιατί να βάζουμε ταμπέλες σε όλα τα πράγματα που μας αρέσουν και μας γεμίζουν χαρά και ηρεμία; "Βάθος" και "επιφάνεια" και κάθε ενδιάμεσο "επίπεδο" της ζωής μας όλης και της καθημερινότητάς μας είναι πολύτιμα κομμάτια στο πάζλ του εαυτού μας και είναι απαραίτητα για να είμαστε ισορροπημένοι και ψυχικά υγιείς!!!

Να ζούμε χωρίς φόβο, χωρίς ενοχές και με πολύ πάθος! Αυτό είναι το δικό μου moto (ένα από τα πολλά δηλαδή...)! Αρκεί να είναι δικές μας οι επιλογές και να έχουμε πλήρη συναίσθηση αυτών! Η ζωή είναι ωραία και η ομορφία της είναι σε όλα αυτά που μας κάνουν εμάς και μόνο εμάς ευτυχισμένους! Γιατί καθένας από εμάς είναι μοναδικός!!!! Όπως τα υπέροχα λουλούδια στα βάζα σου!!! Πανέμορφες εικόνες!!!

Γλυκειές και δημιουργικές καλημέρες κι από εμένα!!!

ΥΓ1. Εγώ ψηφίζω Grey's Anatomy (τρελό κόλλημα και τρελό κλάμα!!!) και Φιλαρία (I just can't get enough τόσα χρόνια!!!!!)
ΥΓ2. Αλήθεια κι εγώ απορώ πώς τα προλαβαίνεις οοοοοόλα αυτά!!!! Δίκιο έχει η αδερφή σου ... Super Kατερίνα!!!

Χρυσαυγή είπε...

Χρειάζεται και η επιφάνεια, χρειάζεται και ο φελός, χρειάζεται και το low επιπέδου, ευκολοχώνευτο στη ζωή μας. Καλό το ψάξιμο, η αναζήτηση(εσωτερική και μη), η γνώση, αλλά που και που χρειάζεται και αποσυμπίεση!!

Όμορφες οι κλάρες στα βάζα σου, υπέροχες οι κολοκύθες στον κήπο σου και καταπληκτικά τα μικρά ζωντόβολα που δίνουν την ουσιαστική αξία στο σπίτι σου Κατερίνα μου!!

Φιλιάαααααααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι εικόνες με τα λουλούδια και τα κλαδιά είναι μοναδικές!!!!Περιμένω με αγωνία να μας πεις για τις ομάδες σου...
Μαρία

Ερμιόνη είπε...

Χα χα χα!!
Καταρχήν γέλασα πάρα πολύ με τα "ζωντοβολάκια"! Πώς μου αρέσει αυτή η λέξη!
Κατερίνα μου πολύ σου χαίρομαι που απλά χαίρεσαι να κοιτάζεις γύρω σου, να συλλέγεις εικόνες, αρώματα εμπειρίες, που βλέπεις την ομορφιά σε μέρη που πολλοί θα αγνοούσαν!
Και συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου με τις τηλεοπτικές σειρές, τροφή είναι και αυτές, ειδικά όταν μας κάνουν να προβληματιζόμαστε ή απλά να περνάμε όμορφα χωρίς να κάνουμε κάτι το ιδιαίτερο!
Φιλιά

Georgina είπε...

Κατερίνα ο μεσαίος σκύλος είναι ο ένοχος!!! Από χιλιόμετρα φαίνεται! χαχα!
Να περνάτε όμορφα!
Φιλιά πολλά!

Magdalene B. είπε...

Καλό Φθινόπωρο γλυκιά μου να έχουμε!Φιλιά ματς μουτς . Οι σκύλοι έχουν κάνει μάθημα υποκριτικής!Μα πόσο αθώοι φαίνονται!χιχι!

Lyriel Bee είπε...

Όχι όχι, αυτή τη φορά θα διαφωνήσω με τη Τζωρτζίνα για τον ένοχο, ο δεξής λέω την έκανε ;) Έχει δουλίτσα πράγματι ο κήπος πάντως, ειδικά το φθινόπωρο που πέφτουν και τα φύλλα, εμείς γεμίζουμε! Ώρα να κάνουμε κανέναν βοηθό τώρα :) Λοιπόν ζηλεύω τις κολοκύθες σου, θα κάνεις κάτι πίτες αργότερα θα μας τρέχουν τα σάλια. Χαίρομαι που σε βρίσκω όμορφη να σιγοτραγουδάς στις βόλτες σου και να απολαμβάνεις τους καρπούς. Enjoy λοιπόν, όσο μπορείς. Και το μετά βέβαια, κι αυτό θα έχει τη χάρη του. Πλακώσου και στα σήριαλ, εγώ έχω χάσει σίζον από το greys anatomy αλλά λέω να το παρακολουθήσω.
Σε φιλώ κοριτσάρα μου, καλό ξημέρωμα :)

Lyriel Bee είπε...

Και ξέχασα να σου πω, οι φωτογραφίες σου είναι ά ψ ο γ ε ς !

ο παρατηρητης είπε...

σε περιμένω στο σπιτάκι μου να τα λέμε και απο εκεί

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

(Κατερίνα μου, ανοίγω μία παρένθεση να σου πω ότι κέρδισες βραβειάκι. Αυτό του versatile blogger.

Κατά βάθος πιστεύω ότι όλοι σας/ μας είμαστε κάπως πως versatile...στη ζωή μας, στα blogs μας, στη σκέψη μας, στην έκφρασή μας, στη συμπεριφορά μας...
Versatile και με την έννοια του agile (εύστροφου) αλλά και με την έννοια του multilateral (πολύπλευρου). Άλλωστε, για να είσαι blogger χρειάζεται να είσαι και τα 2!

Το βραβείο σου μπορείς να το παραλάβεις εδώ

http://my-lovable-baby.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

ό,τι ώρα και μέρα θέλεις! Take your time. Εδώ θα είναι και θα σε περιμένει...

Κλείνει η παρένθεση)

Ανώνυμος είπε...

Χα χα. Πολύ το διασκέδασα με την σημερινή σου ανάρτηση, Κατερινιώ, και το είχα ανάγκη καθώς τον τελευταίο καιρό τα πράγματα στην δουλειά και τη σχολή ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά..

Εδώ είμαστε ανάποδα, μπαίνει η άνοιξη σιγά-σιγά και περνάω τα απογεύματα στο πάρκο διαβάζοντας στο κιόσκι απέναντι από το σπίτι. Πρέπει να βάλω φωτογραφίες να σας δείξω από Μελβούρνη. Σύντομα..

Σε φιλώ :)*

Maria είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ..ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΑΣ!ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ...ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ''ΔΥΝΑΤΕΣ'' ΙΣΤΟΡΙΕΣ...ΠΕΡΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ..ΤΟ ΤΙ ΚΛΑΜΑ ΕΡΙΞΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΑ...ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΩΗΣ ΣΟΥ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ...ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΕΤΕ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Katrina είπε...

Τυχερουλα παραδεισος το σπιτακι σου!!!!!

EvaG είπε...

Γεια σου Κατερίνα με τα όμορφα αγγελούδια , τον υπέροχο κήπο και τις πανέμορφες βόλτες.!!!! Ευχαριστήθηκα ακόμα μια φορά να σε "διαβάζω" και χρειάζονται όλα στην ζωή τελικά.!!!! Πολλά φιλιά σε σένα και την οικογένεια σου.!!!

vailie είπε...

Κατερινακι μου...επειδη και την καθημερινοτητα μας καποιοι την εχουν..."σκ.....σει" (με το pardon)
ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τα "ελαφρολαϊκα" που λεω εγω....
Λατρεψα τους ενοχους και τα ζωντοβολα ειλικρινα!
Πωπω...γινανε αντρακια, τα μαναρια μου....

Καταλαβαινεις οτι μεγαλωνουν μαζι με τα μπλογκς μας?
Βλεπω τις δικες μου πως εχουν αλλαξει σσε παλιοτερες φωτο στην αρχη του μπλογκ και πως ειναι τωρα....μεγαλωνουν......!
Φιλια στην ομορφη φθινοπωρινη αυλη σας.... ;ο)

STARDUST είπε...

Για δοκιμαστε να δειτε και την σειρα How I met your mother. Μιλαμε για πολυ γελιο και πολλες ατακες!