Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Το δωμάτιο της Κα.

Πριν λίγες ημέρες η καλή μου  myStick land μας προσκάλεσε να μοιραστούμε τον προσωπικό μας χώρο.Το μέρος που περνάμε πολλές ώρες και γράφουμε τις αναρτήσεις μας.Το "στρατηγείο " μας, όπως η ίδια αποκαλεί τον δικό της χώρο...
Λοιπόν εγώ έχω ήδη αναφερθεί κατά καιρούς στον προσωπικό μου χώρο μέσα από κάποιες δημιουργίες μου οι οποίες το κοσμούν. Όπως αυτό το Παλιό φωτιστικό, η Λατρεμένη μου καρέκλα και οι φωτογραφίες στα Παλιά καδρόνια.

Ο προσωπικός μου χώρος δημιουργήθηκε πριν από ενάμιση χρόνο και επί της ουσίας είναι το μέρος που έχουν χωρέσει όλα τα μικροαντικείμενα που συνηθίζω να συλλέγω  στη ζωή μου,  όπως κάνουμε όλοι...
Μικρά ανούσια πράγματα, ασήμαντα στο μάτι ενός τρίτου. Θησαυροί για εμάς!
Όπως αυτή η δημιουργία της τελευταίας μου ομάδας. Ιδιαίτερα συμβολική και συναισθηματική για εμένα.
Εκείνοι, το ανθρωπάκι που προσπαθεί  τη σκληρή ανάβαση στο βουνό με στόχο το φως.
Εγώ...το σκοινί τους!


Η καρδιά της Ιωάννας Πετραδάκια και μικρά κοχύλια από παραλίες αγαπημένες...






















Η μάσκα που έχω από παιδί και η καρδιά της Γεωργίας. Η νεραιδούλα της Λίτσας






















Το χλωρόφυτο που έκλεψα από το ΙΚΑ ετοιμοθάνατο και φύτεψα σε ένα ποτήρι.. κι είναι ευτυχισμένο εκεί! Το μικρό πορτατίφ που από παλιό, καφέ και θλιβερό έγινε έτσι...






















Η ζωή μας σε βιβλία...και το Νόημα...πάνω από το περγαμόντο.
























Η ξύλινη θήκη για μολύβια που μου έφτιαξε η Fraulitsa  στο σχολείο όταν ήταν 10 χρονών κι εγώ την κουβαλάω σε κάθε μου γραφείο στη δουλειά... Είχε το χρώμα του ξύλου και την έβαψα λευκή και τη στόλισα  με decoupage...Είναι η λατρεμένη μου!



Μηνύματα, ευχές, μολυβοθήκες, μικρά  δώρα, πετραδάκια, φωτογραφίες με τα αγόρια μου... 


Λουλούδια, κεριά, η χάλκινη πεταλούδα του Άγγελου, η πήλινη καρδιά του Γιώργου, το πολύτιμο ραδιοφωνάκι μου...ο Νάντο... 



 Αν θα προλάβω να ξεκλέψω χρόνο τότε εκεί θα πιω τον απογευματινό μου καφέ




 Εκεί θα φάω το πρωινό μου και θα κάνω την πρώτη μου βόλτα στο διαδίκτυο



 Εκεί γράφω ή δημιουργώ



Εκεί κάποιες φορές, χώνομαι όταν τελειώνει η μέρα και εξαφανιστούν όλοι για ύπνο και διαβάζω ή σκέφτομαι κάνοντας την καλύτερη ταβανοσκόπηση  


Εκεί, σαν πέσει η νύχτα θα ανάψω τα κεριά μου,θα αφήσω το ράδιο να μου τραγουδήσει και θα τελειώσω όλα όσα πρέπει. Είτε είναι εργασίες γραφικές, είτε κατασκευές.
Εκεί θα εμπνευστώ


 Εκεί θα με βρούν τα ζωντόβολα μου και θα έρθουν να σκαλίσουν ότι τους φανεί πιο φανταχτερό...




Γεμάτο φως και ζωή και αναμνήσεις. Άλλοτε ανακατωμένο με πανιά κορδέλες, κόλες. Άλλοτε με πεταμένα χαρτιά και στοίβες βιβλίων.Κι άλλοτε καθαρό και περιποιημένο...με όλα τα πραγματάκια στη θέση τους να με περιμένουν για το επόμενο... ταξίδι!
Όλα τα έπιπλα του είναι φτιαγμένα από εμένα εκτός από το γραφείο που το έφτιαξε ο Πα, με γυαλί που αγόρασε ο ίδιος και βάσεις που αγόρασε από την ΙΚΕΑ πολύ φθηνές και τις έβαψα εγώ λευκές. Επίσης αγοραστή είναι και η  καρέκλα μου που είναι δώρο γενεθλίων της μαμάς. 
Η πολυθρόνα με τα τριαντάφυλλα  είναι πάνω από 25 χρόνων και με ακολουθεί παντού αλλάζοντας κάλυμμα. Όλα τα άλλα, είναι παλιά μικρο έπιπλα που είχα ως φοιτήτρια και τα έξυσα και τα έβαψα όλα άσπρα...Ακόμη και οι κορνίζες είναι αρχαίες, βαμμένες κι αυτές από εμένα...

Φαίνεται μεγάλο αλλά η αλήθεια είναι πως δεν είναι τόσο...είναι μικρό σαν κουτάκι. Ένα όμορφο λευκορόζ φωτεινό κουτί!

Ένα αίθριο με υπέροχη θέα...Το πιο όμορφο δωμάτιο του σπιτιού.Το δωμάτιο μου!



60 σχόλια:

Georgina είπε...

Όλα έτοιμα για τη Δευτέρα? Κι εγώ μόλις σε δω θα πηδήξω στην αγκαλιά σου! Να πάρεις προφυλάξεις ε? Μη σε βρει μπόσικη μια τέτοια αγκαλιά! Κι εγώ ξενυχτάω σήμερα στο γραφείο γυμναστήριο μου!
Είναι πολύ κομψό το σπίτι σου σαν εσένα!
Καλή σου νύχτα Κατερίνα. Πάμε για ύπνο τώρα! Πάμε να κάνουμε όνειρα από ΄κείνα που λέει το τραγούδι σου! Φιλιά!

Evie είπε...

Nice and homey Κατερινα, enjoy!!
Καλό μήνα!!!

Andria είπε...

Καλημέρα Κατερίνα!!! Καλό μήνα...όμορφο το αίθριο σου...

princess είπε...

Καλημέρα Κατερινούλα μου και καλό μήνα σου εύχομαι! Ονειρεμένος ο χώρος σου απ' όπου πηγάζει μια απόλυτη ηρεμία! Μπράβο σου! Το έχεις διαμορφώσει τέλεια!

Μαριάννα είπε...

Τις γλυκες μου καλημερες!!!!!!
ομορφο και με το δικο σου στιλ!!!

purpleleath είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό, ρομαντικό και γλυκό το δωμάτιό σου, όπως κι εσύ! Σ' ευχαριστούμε για το μοίρασμα... Φιλάκια

Angelique είπε...

Πανέμορφο το δωμάτιο σου Κατερίνα!!!!Πραγματικά ζηλευτό!!!! Αλλά και η θέα της θάλασσας στο βάθος το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό!!! Να έχεις μια όμορφη, ηλιόλουστη μέρα!!!
Σε φιλώ.

alex είπε...

ισορροπια,αρμονια και ζεστασια!!!τι αλλο μπορουμε να ζητησουμε σε εναν χωρο...Ιδανικος για σκεψη και δημιουργια!!!!Καλη σου μερα Κατερινακι!!!!!

Maria Villioti είπε...

Είναι πολύ όμορφος ο χώρος σου,κάθε αντικείμενο,κάθε γωνίτσα μοναδική.Αυτό που αξίζει περισσότερο για μένα, όμως, είναι το φως...πόσο φωτεινό και χαρούμενο είναι Κατερίνα!Να'σαι καλά να το απολαμβάνεις,να εμπνέεσαι και να δημιουργείς...φιλιά πολλά.

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ!!!!!
ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΛΟΥΣΜΕΝΟ ΜΕ ΦΩΣ!!!!!!!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΟ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!
ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ, ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΜΕ;
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΧΩΡΟ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Litsa είπε...

Λατρεμένος αυτός ο χώρος!

Λαμπρινή είπε...

Ο πίνακας,το φωτιστικό,η μολυβοθήκη...Είναι όλα τόσο τέλεια Κατερινάκι μου!!
Βλέποντας όλα αυτά τα πραγματάκια σκεφτόμουν "τα παιδιά δεν τα πειράζουν..."και έδωσες την απάντηση πιο κάτω!!!Είπα κι εγώ!!χαχαχαχα
Καλό μήνα κοριτσάκι μου να είσαι καλά και χαρούμενη με ανεβασμένη διάθεση!Σε φιλώ γλυκά!

STARDUST είπε...

Τι ωραίος και φωτεινός χώρος! Και τι θέα! Δεν θα ήθελα να ξεκολλήσω από εκει!

Stone είπε...

Καλημερα Κατερίνα!Ειναι ολα τόσο όμορφα με τη δικη σας μοναδικη πινελια..αντικειμενα, μυνηματα, ενθυμια, φωτογραφιες..Με ταξιδευει και εμενα η υπεροχη θεα απο το μπαλκόνι!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Εντυπωσιακά φωτεινό!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΞΥΛΙΝΗ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ.....ΤΟ ΠΟΡΤΑΤΙΦ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ.....Ο ΧΩΡΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ...ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΟΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΦΕ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΞΙΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΑΣΣΟΡΤΙ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΙΚΡΟΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ....
ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

thomi είπε...

καλημερα κατερινακι!
καθε αντικειμενο και μια ομορφη αναμνηση, στιγμες φυλακισμενες σε μικροπραγματα που ομορφαινουν την καθημερινοτητα μας...ενας ζωντανος χωρος που μιλαει στην καρδια σου...
εγω δυστυχως δεν εχω δικο μου χωρο..παρολαυτα χαιρομαι αυτους που έχουν!σε φιλω γλυκεια μου!

Chryssa είπε...

Μπορώ να το χαζεύω με τις ώρες! Υπέροχο, γαλήνιο, φωτεινό και τι θέα;!
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
xo

Νατάσα είπε...

Υπέροχο χώρος! Είναι τόσο φωτεινό και αποπνέει γαλήνη! Είσαι πολύ τυχερή που έχεις έναν τέτοιο χώρο.

tzeni xr. είπε...

κατερινάκι μου να περάσω για καφε και να καθίσω για καμια βδομάδα?

Μας έδωσες πραγματικά ένα μάθημα
το πόσο όμορφα πράγματα μπορούμε μόνες μας να φτιάξουμε

εισαι καταπληκτική!!!!!!!!!!!

Dee Dee είπε...

Ειχα καταφερει να κλεψω κι εγω μια γωνια στην μικρη μας αποθηκουλα. η γωνιτσα μου. Ειναι ομως τοσο στριμωγμενη (ειμαι κι εγω λιγακι τσαπατσουλα) και ειναι μονιμως ανω κατω :) Ακομη κι ετσι ομως, δεν ξερεις ποσο απολαμβανω να χανομαι εκει μεσα. Και να φανταστεις ειναι σε μια αποθηκουλα διχως ουτε ενα παραθυρο.

Τη δικη σου "γωνια" την εχω ζηλεψει κι αλλες φορες. Ειδικα αυτες τις υπεροχες τζαμαριες με την θεα!!!

Καλο μεσημερακι!!!!

Admin είπε...

Κατερίνα μου είναι απλά υπέροχο! το φως σε συνδυασμό με τα υπέροχα χρώματα που επέλεξες δίνει ένα μοναδικό αποτέλεσμα, πραγματικά σε εμπνέει για γράψιμο!

Καλό Σαββατοκύριακο

Φιλιά, Βικτώρια

ShareYourLikes είπε...

Καλέ τι όμορφος χώρος! Μπράβο βρε Κατερινάκι που έχεις το ολόδικό σου μέρος στο σπίτι! Σε εμπνέει είμαι σίγουρη! Έχεις φως, έχεις τα υλικά σου, τα λουλούδια σου, την υπέροχη πολυθρόνα σου...δίπλα η βεράντα...αχ θέλω κι εγώωωωωω :)))

myStickland είπε...

Έχει μια θετική αύρα αυτός ο χώρος..μια ηρεμία..ακόμη και αν δεν μου έλεγες οτι είναι το καταφύγιο σου,θα μπορούσα να το ξεχωρίσω,ανάμεσα σε πολλά άλλα..Γιατί έτσι όπως σε έχω ''ζωγραφίσει'',είναι ''εσύ''..
Σε φιλώ!!
Καλό σ/κ!!

Eva's blog είπε...

Πολυ ζεστος ,φωτεινος και χαρουμενος χωρος!Η θεα δεν περιγραφεται!Πως να μην τον αγαπησεις με την πρωτη ματια?Μου αρεσει που κρατας πραγματα απο το παρελθον!Να εισαι καλα, να περνας καλα και να κανεις πραγματα που σε εκφραζουν!Φιλακια!!!

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφος και ζεστός χώρος και τόσο φωτεινός!Καλό Σαββατοκύριακο!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφος χώρος και πάνω από όλα δικός σου. Και το μπαλκόνι όμως, super.

maya =^o^= είπε...

κάθε πράγμα και μια ιστορία..δωμάτιο με προσωπικότητα όχι αστεία!!μου αρέσουν πάρα πολύ τόσα πράγματα στο δωμάτιο σου..η λουλουδάτη καρέκλα είναι απλά τέλεια!!για τη θέα στη θάλασσα τι να πει κανείς;όλα φανταστικά!!!!το βραβείο που σου είχα δώσει το είδες;πολλά φιλάκια καλό μήνα!!!

☆LoUniTa☆ είπε...

Είναι ωραίο ο χώρος που περνάμε πολλές ώρες να έχει πράγματα που δημιουργούμε με αγάπη..

πολύ όμορφος ο δικός σου χώρος και πιο πολύ μου άρεσε το φως που εισβάλει από παντού!

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

tha perimena tin epifaneia tou grafeiou na einai apo ksilo, hehe :)

agapo aspra domatia...

Lonely

Nena είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΄ΚΕΙ!!!
ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ!!!

Lyriel Bee είπε...

Το δωμάτιο σου είναι καταπληκτικό. Η θέα από το μπαλκόνι ταξιδιάρικη, μου αρέσουν πάρα πολύ όλα τα μικροπραγματάκια που έχεις μέσα, η ξύλινη μολυβοθήκη που κράτησες.. όλα!! Ωραία πρέπει να είναι και όταν βρέχει εκεί ε? μέσα στην ασφάλεια την κρυψώνας σου :)
Καλό μήνα Κατερίνααα !!

{Marianna} είπε...

Πεθαίνω... Πόσο φωτεινό και ηλιόλουστο;! Πόσο ρομαντικό και γλυκό;! Πόσες αναμνήσεις;... Με καλείς για έναν καφέ, σε παρκαλώωωω! χαχαχαχαχαχα!!!! Με τόσο κουκλίστικο σπιτάκι και δωματιάκι που έχεις, νομίζω πως σίγουρα και η καρδιά σου θα είναι κουκλίστικη!... ^.^

Καλό Σαββατοκύριακοοο...!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Εμπνευστικότατος χώρος!!! Μπράβο, μας χαλάρωσε και μας αναζωογόνησε η ανάρτηση!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

τι όμορφος και τρυφερός ο χώρος σου !!! Και η θέα υπέροχη!!

syros2js είπε...

Αν είναι έτσι τα "στρατηγεία"...
Πολύ όμορφος χώρος... Ζεστός και με αρμονία... Καλό μήνα!!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τι όμορφος αρμονικός χώρος. Και το φως..τρελαίνομαι για φωτεινά δωμάτια. Αν έχει ζέστη βγάζεις και στο μπαλκονάκι καρέκλα και κάθεσαι, ε?

Ανώνυμος είπε...

H Βιβλιοθηκη σου θελει φτιαξιμο!!

Εγω σχεδον ντρεπομαι να δειξω το χωρο μου! Ειμαι τοσο αφαιρετικη που ουτε ο υπολογιστης δε θελω να φαινεται πανω στο γραφειο!

Ενα δραμα ζω...

Ο δικος σου χωρος...πολυ ζεστος,και οικειος!Θα ηθελα να ειναι πχ το παιδικο μου δωματιο ετσι!

φιλια πολλα

EvaG είπε...

Ουαου τι τέλειο δωμάτιο ζηλέυω λιγουλάκι χιχι διότι δεν έχω δικό μου χώρο. Είναι πανέμορφο , ηλιόλουστο (λατρεύω τον ήλιο), χουχουλιάρικο.!!!!Και το σημαντικό είναι ότι όλα τα έπιπλα μεγαλώνουν και αλλάζουν μαζί σου.Τι ωραία.!!Φιλιά.!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Προς το παρόν δεν έχω δικό μου χώρο και τα σκορπισμένα υπάρχοντα μου κάνουν τους άλλους να εκνευρίζονται...Αλλά πού θα πάει...Θα τα καταφέρω!
Ο χώρος σου είναι αξιολάτρευτος...Κάθε του γωνιά!

art nouveau είπε...

Πραγματικα εχω μεινει αναυδη...Συγχαρητηρια!!Δεν εχω να πω τιποτα αλλο..

vailie είπε...

Τι ομορφα που ειναι στο δωματιο σου Κατερινακι! Κι αυτο το φως.... Και οι μικρες αγαπημενες λεπτομερειες... ΜΙκροπραγματα απο αγαπημενους..... Μου αρεσε πολυ η περιγραφη και οι φωτο σου, ειναι οντως ενα κομματι απο σενα κι ας μην σε ξερω προσωπικα!
Φιλακια και να'σαι καλα να δημιουργεις και να βοηθας οσο μπορεις περισσοτερο, μια και πολλοι σε εχουν αναγκη!
Μια απορια...τα υλικα σου που τα βαζεις? Γιατι εγω εχω θεμα..... ;ο)

Despina είπε...

Όλα είναι τόσο όμορφα.. γλυκά και με αυτή την ιδιαίτερη εμπνευσμένη ακαταστασία... σου δίνουν μαζί με την απίθανη θέα (αλήθεια που μένεις;) την αίσθηση ότι πετάς σε έναν χώρο ονείρου. Φιλάκια

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!
ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΥΜΑΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ!!!!!
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ, ΘΑ ΕΡΘΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Vivika είπε...

Αααααχ... (βαθύς αναστεναγμός). Είναι τέλειο.

Ερμιόνη είπε...

Πολύ όμορφο και φωτεινό δωμάτιο, γεμάτο χρώμα, αισιοδοξία και ρομαντική διάθεση!!
Τέλεια η καρέκλα που έχεις στη γωνία -μία που μοιάζει με παλιά καρέκλα καφενείου αλλά μεταποιημένη!
Και αυτή η θέα... την λάτρεψα!
Πραγματικά ο χώρος σου φωνάζει από μακριά Κατερίνα! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα εύχομαι!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Καλησπερα ..ειχα την τυχη να παραυβρεθω στην συναντηση αλλα η μνημη μου δεν με βοηθα να θυμηθω το προσωπο σου ..Υπεροχη θεα νασαι γερη να χαιρεσαι με την οικογενεια σου οτι δημιουργησατε .Εχω αναρτησει φωτο αν εισαι αναμεσα στις αλλες κοπελες θαθελα να γραψεις ποια φωτο να κοιταξω .Ευχαριστω.

Fanypap είπε...

Κατερίνα μου, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και από κοντά!!!περάσαμε υπέροχα ,γιαύτό και θα επαναληφθεί!!!!Υπέροχος ο χώρος σου!!! Η Θέα όμως αξεπέραστη, μου θυμίζει Ωραιόκαστρο, έχω την καλύτερή μου φίλη εκεί και ξέρω!!!Να περνάς καλά γλυκιά μου, και να απολαμβάνεις την θέα και τον ήλιο σου!!!φιλάκια θα τα ξαναπούμε!!!!

yianna είπε...

αυτό που έκανες με το φυτό μου άρεσε πιο πολύ απο όλα και το δωματιο οτι πρέπει για cocooning!

Tante Kiki είπε...

Κατερίνα μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που σε γνώρισα κι από κοντά!!! Ήταν όλα υπέροχα!!!! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα από κοντά!!! Πολλά φιλάκια!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Kαλημέρα, τι όμορφη γωνίτσα είναι αυτή !! Όλο φως , ξύλο , λευκό χρώμα με υπέροχες μικρές χρωματιστές πινελιές !! Τα πάντα είναι τόσο γουστόζικα και καλοβαλμένα , οι λεπτομέρειες , τα αναμνηστικά, τα γλαστράκια, μέχρι ο δίσκος με το πρωινό !!
Πολύ καλόγουστος χώρος, ιδανικός για δημιουργική απασχόληση !!
Στο χω ξαναγράψει , η περιήγηση στο σπίτι σου είναι σαν να ξεφυλλίζω ξένο περιοδικό για διακόσμηση σπιτιού !!
Μήπως έχεις σπουδάσει διακοσμήτρια?
Σαμιώτικα χαιρετίσματα

thomi είπε...

σου έχω κάνει tag στο blog μου όποτε μπορεσεις πέρνα μια βολτίτσα!
σε φιλώ γλυκά

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο, χειροποίητο δωμάτιο! Δεν καταλαβαίνω μόνο γιατί είναι όλα τα πράγματα στη θέση τους. Και το κέικ, στο πιατάκι πάνω στο δίσκο και όχι τριμμένο οπουδήποτε αλλού;

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Γεια σου Κατερίνα!!!Συγκινήθηκα με το δώρο της ομάδας σου είναι τόσο μα τόσο αληθινό!!!!Για το δωμάτιο σου τι να πω;Είναι απλά υπέροχο!!!Σ'αγαπάω πολύ!!!Φιλάκια.

giasmin είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ.ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΘΕΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Μαρία είπε...

να σαι καλα κοριτσι..χαιρομαι πολυ που δωσαμε το παρον μας..και θα ξαναγινει πιστευω..πανεμορφη η γωνια σου..λατρεμενα σκηνικα..απιθανες δημιουργιες..καλη συνεχεια..σε φιλω καρδια μου..

Demi είπε...

Μαρεσει τόσο πολύ η φωτεινότητα του χωρου σου!!!Ολες οι κατασκευές σου ειναι πολυ όμορφες ! μπράβο σου!εχω κι εγω ενα μικρό εργαστηριακι ..
οπως γραφεις εσυ και συμφωνώ τα αγαπημενα μας αντικείμενα μπορει να ειναι μηδαμινα στα μάτια αλλων αλλα εχουν για μας τόσες αναμνήσεις..που μας γεμίζουν χαρά και ευχαριστηση να τα εχουμε κοντά μας..

Evita Rentzi είπε...

Απίστευτη γωνιά! Και ασφαλώς μένεις σε ένα απίθανο μέρος! Να το απολαμβάνετε οικογενειακώς με υγεία και αγάπη!

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

Αχ τι ωραία... Και η θέα από το δωμάτιο. και η ταβανοσκόπηση. Την κάνω και εγώ, χωρίς να έχω "δικό μου" χώρο. Την ώρα που χρειάζεται μέχρι να κοιμηθεί ο ΝΙκόλας.
Να ξερες πόσες φορές ευχήθηκα να είχα laptop αντί για τον κλασικό υπολογιστή. Όπου και όποτε σου έρχεται και σε εμπνέει να γράφεις
φιλάκια
Καλή βδομάδα να έχουμε

Miss Marple είπε...

Πόπο! Το μπαλκόνι σου είναι τέλειο!