Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Το Σαββατοκύριακο των παιδιών και το Decor του Φθινοπώρου II

Κανονικά ήταν η σειρά του Πανταζή να κάνει ανάρτηση αλλά το αγόρι κοινώς..."τα έφτυσε" - που λένε...

Ωραίο το Σαββατοκύριακο με κόσμο και καλό φαγητό και ανακατωσούρα και γενικό χαμό, αλλά ο Πανταζάκος μου αρρώστησε. Τον τριγυρνούσε από πριν η ιωσούλα του αλλά τώρα τον αποτελείωσε.
Οπότε το βραδάκι το πέρασε φυτεμένος στον καναπέ παρέα με το τσάι του βουνού και το μαντίλι του και μου ζήτησε να κάνω εγώ ανάρτηση...Η δική του είναι έτοιμη αλλά θέλει κάποιες μικροδιορθώσεις.
Είναι σημαντικό να τον αφήσω να ξεκουραστεί και να γιάνει γιατί σε δύο ημέρες είναι τα γεννέθλια του και ετοιμάζουμε γιορτή τρικούβερτη....

Ευκαιρία λοιπόν να κάνω την ανάρτηση με την υπόλοιπη διακόσμηση του φθινοπώρου...μόνο που επειδή είναι αργά, μάλλον θα κάνω σήμερα όλη τη δουλειά κι η ανάρτηση θα γίνει αύριο πρωί πρωί...

Λοιπόν το Σαββατοκύριακο είναι των παιδιών....και εμάς μαζί με των παιδιών μας!! Αυτοί οι μικροί πρωταγωνιστές της ζωής μας κλέβουν την παράσταση και οι δικές τους ανάγκες έρχονται πρώτες...
Αυτές τις δύο μέρες ήρθαν λοιπόν τα ξαδέρφια μας με τα παιδιά τους και τα αγόρια μου εκστασιάστηκαν!! Τα ξαδέρφια τους τα βλέπουν σπάνια γιατί είμαστε μακριά αλλά όταν βρίσκονται...γεμίζει το σπίτι φωνές ενθουσιασμού και συχνά και κραυγές πόνου... Αγόρια!!
Γέμισε το σπίτι μας αγόρια ....


Εμείς πάντα περνάμε καλά όταν βρισκόμαστε αλλά αυτοί οι μικρούληδες περνούν φανταστικά... Κι όταν τα παιδιά είναι με την παρέα τους ο κήπος έχει πάντα την τιμητική του!




Μεγάλες αγάπες υπάρχουν με τις ξαδέρφες τους...Τους βγαίνει άλλος εαυτός, λίγο να εντυπωσιάσουν, λίγο να τραβήξουν το ενδιαφέρον.... Μου θυμίζει την δική μου σχέση με τα αγόρια ξαδέρφια μου...
Ο Φαιδωνάκος έχει πλάκα που προσπαθεί τόσο να συμμετέχει σε όλα αυτά τα "μεγαλίστικα", αλλά μετά από λίγο δεν τους αντέχει πια και κάνει τα δικά του!!


Το βράδυ που πήγαν για ύπνο ήταν και οι δύο σε ημιλυπόθυμη κατάσταση και στο βραδυνό φιλί μου είπαν ότι ήταν "τέεεεεεελεια και ήταν σαν Χριστούγεννα..." αυτά τα παιδιά μου...οποιαδήποτε μεγάλη χαρά τη μεταφράζουν με τα Χριστούγεννα...


Ολοκληρώθηκε και η Φθινοπωρινή διακόσμηση του σπιτιού...


Δεν υπάρχει γωνιά στο σπίτι που να μην αποπνέει την αύρα του φθινοπώρου...


Οπως αυτή η αγαπημένη κάκκινη γωνιά με τα λευκά κεραμικά και τα αγγελάκια που αγαπω ιδιαίτερα και μου τα δώρισε η μανούλα.


Η πράσινη γωνιά με τα τελευταία άνθη της Ορτανσίας. Η ορτανσία είναι της πεθεράς μου γιαγιάς Ζέτας και έχει γίνει θεριό ολόκληρο. Την άνοιξη είχε πελώρια φουξ λουλούδια τώρα πιά κουράστηκε...και βγάζει μόνο πράσινα!!

Το αγαπημένο μου όμως σημείο είναι η τραπεζαρία. Μου αρέσει όταν τρώμε τα Σαββατοκύριακα όλοι μαζί ή όταν έχουμε ωραία συναπαντήματα γύρω από το τραπέζι να υπάρχει μια ατμόσφαιρα χαλαρωτική, γεμάτη με απαλά χρώματα και λίγο γιορτινή μαγεία.
Ετσι φροντίζουμε πάντα να κρεμάμε κάτι πάνω από το τραπέζι.Εγω έχω κάθε φορά την διακοσμητική άποψη (χε χε) και ο Πανταζής την υλοποιεί...
Οπότε και φέτος ο Πανταζής στην βόλτα που έκανε με το σκύλο έκοψε ένα μεγάλο κλαδί μυγδαλιάς..
Το κρέμασε με πετονιά κάτω από τα φωτιστικά της τραπεζαρίας και εγώ το διακόσμησα.


Χρειάστηκα απλά πραγματάκια, πλατανόφυλλα, κορδέλες και βαζάκια για κερί αγορασμένα από γνωστό παιχνιδομάγαζο...


Το κόστος του γελοίο. Λιγότερο από 1 ευρώ οι κορδέλες, 3,5 ευρώ τα βαζάκια για τα κεριά που μπορεί κανείς να γλιτώσει, αν κρεμάσει μικρά βαζάκια μαρμελάδας στερεωμένα με σύρμα.
Μιλάμε για μηδαμηνό κόστος λοιπόν.

Ομως για δέστε το αποτέλεσμα....


Ενα πανέμορφο κλαδί που φέρνει στο σπίτι μας την αύρα του Χειμώνα που έρχεται. Θα 'ναι δύσκολος για όλους μας...Δεν κοστίζει τίποτε όμως,να τον περιμένουμε με διάθεση νικητή!!

Ενα ξερό κλαδί που δεν κοστίζει τίποτε, συμβολίζει όμως την ανάγκη μας να συνεχίσουμε να υπάρχουμε σε ένα περιβάλλον όμορφο, σε ένα σπίτι στολισμένο, σχεδόν γιορτινό...
Να γεμίσουμε την ζωή μας με όμορφες εικόνες, για να μοιάζουν οι λίγες αλλά πολύτιμες στιγμές που είμαστε όλοι μαζί....σαν να είναι κάθε μέρα, Χριστούγεννα...που λένε κι οι γιοί μου!!!

Κατερίνα

20 σχόλια:

Δώρα είπε...

Αυτό το κλαδί πάνω από το τραπέζι σας είναι υπέροχη ιδέα!Και πολύ ωραία στολισμένο!
Μου αρέσουν και τα μανιταράκια μες στη γλάστρα!
Ωραίο το φθινόπωρο!!

Georgina είπε...

υπέροχο το κλαδί σου! περιμένω τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σου και ελπίζω σε εξίσου οικονομικές και όμορφες λύσεις για να σε αντιγράψω!!! σε φιλώ!

myStickland είπε...

στόλισες πολύ ωραία το σπίτι σου..κάθε μέρα πρέπει να είναι γιορτή γιατί έχουμε την υγεία μας και αυτούς που μας αγαπάνε δίπλα μας..τι όμορφη φωτογραφία αυτή με τα ζουζούνια σας..να τα χαίρεστε..φιλιά φθινοπωρινά!<3

Litsa είπε...

Από κοντά είναι όλα ομορφότερα... και τα Χριστούγεννα έρχονται!!! Γιουχου

gwgw είπε...

Δεν εχω λογια Κατερινιω μου!!!
Ειναι ολα τοσο υπεροχα στολισμενα με γουστο και φαντασια,μπραβο σου...περαστικουλια στον πανταζακο σου!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!
ΑΓΟΡΟΜΑΝΙ! ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΤΟΛΙΣΕΣ! ΤΟ ΚΑΣΠΩ ΠΡΩΤΟ! Η ΟΡΤΑΝΣΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΡΑΣΙΝΩΠΗ! ΟΙΛΕΥΚΕΣ ΠΟΡΣΕΛΑΝΕΣ ΟΝΕΙΡΟ! ΤΟ ΚΛΑΔΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΝΑ ΥΠΤΑΤΑΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΣΑΣ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΔΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ!!!!!!!!!!!

Kitchen Stories είπε...

Απολαμβάνω τόσο τις αναρτήσεις σου, σαν να είμαι εκεί και να έχω ζήσει αυτά που περιγράφεις!

Εύγε Κατερίνα μου!
Να είσαι καλά, να απολαμβάνεις πάντα αυτά που τόσο όμορφα μοιράζεσαι μαζί μας!
Αυτό το: "τέεεεεεελεια και ήταν σαν Χριστούγεννα..." τα λέει όλα!
Ζ.

My Little Home and Garden είπε...

Κατερίνα,
Your home must have been full of fun with the children all there.
I really like the branch over your table. It shows that you are celebrating autumn.
Thank you for visiting my blog,
Karen

Angelique είπε...

Τέλεια η φθινοπωρινή διακόσμηση!!΄Οσο για το κλαδί αμυγδαλιάς δεν έχω λόγια!!Είναι απλά υπέροχο!!Μπράβο και στους δυο μας!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!
ΔΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ
http://diaheiros.blogspot.com/2011/08/blog-post_08.html
ΕΙΝΑΙ ΒΑΖΑΚΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ!!
Η ΟΛΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ!!
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ, ΘΑ ΑΝΑΣΥΡΟΥΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ!!!!!!!
ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!!!!!!
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΛΙΓΟ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ , ΕΧΕΤΕ ΦΑΝΑΤΣΙΑ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

princess είπε...

Κατερίνα μου, τα παιδιά στις φωτογραφίες είναι όλα κουκλάκια! Η φθινοπωρινή ατμόσφαιρα στο σπιτάκι σου με ταξιδεύει στα αμερικάνικα σπίτια! Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα με ανθρώπους που αγαπάτε! Καλό βράδυ!!

Evita Rentzi είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες...

manousina είπε...

Πραγματικά γιορτινή διακόσμηση.
Υπέροχη η ατάκα "σαν να ήταν Χριστούγεννα"
Είναι γλύκες να τα χαίρεστε!!!!
Την κόκκινη γωνιά σου την ερωτεύτηκα!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΑΜΑΝ , ΤΙ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΑΝΤΑΖΗ!!!!!!!!!!!!!
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!
THE ONE AND ONLY!!!!!!!!!!
ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ, ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΓΓΛΙΚΑ!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΕΙ Η ΜΑΜΑ !!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ; ΤΟ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΤΣΑΓΑΚΙ ΣΟΥ;
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗ ΦΟΡΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΙΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!!!!!
ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ..........

*Veilchengarten* είπε...

Thanx sooooo uch for your words!!! I´m really excited about it! :o)
I´m glad that you like my pictures!
Oh, and I like your pictures! Especially your table with the lights over it. :o)
Big Hugs to Greece from Germany,
Juliane

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Βλέπω αυτές τις παιδικές φατσούλες,διαβάζω τα υπέροχα λογάκια σου,νιώθω τη ζεστασιά του σπιτιού σου και δε μπορώ να μην χαμογελάσω.Όσο για τη διακόσμηση είναι εξαιρετική,σαν αυτές που βλεπουμε στα περιοδικά.Πάντα τέτοια σου εύχομαι!

Anzouya είπε...

Πάντα οι αναρτήσεις σου/σας είναι γεμάτες χρώματα και αισιοδοξία! Η διακοσμητική ιδέα με το κλαδί είναι απλά φανταστική! Πόσο υπέροχα πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς με τόσο απλά υλικά! Μπράβο σου! :-)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφα πραγματάκια,διακοσμημένα με πολύ αγάπη!!!!Μπράβο Κατερινάκι,τέλεια όλα.....φιλάκιααα...

Mania είπε...

Πολύ εξυπνη η ιδέα σου!! Και οι φωτογραφίες φοβερές!! Καλό σου βράδυ!!

maya =^o^= είπε...

μου αρέσουν πάρα πολύ οι αναρτήσεις σου και η διακόσμηση σου!βγάζουν μια ζεστασία και ένα όμορφο κλίμα!!!